Discussies van Roland van Abel (12)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Zou je niet kunnen werken met samengestelde nummers, waarbij elke applicatie zijn ei…"

Roland van Abel heeft 5 Apr gereageerd op Uniek identificatiekenmerk aan informatieobjecten

3 5 Apr
Antwoord van Roland van Abel

"Beste Ed, Archiefweb biedt tegen betaling een AVG-module waarmee je onderdelen onzic…"

Roland van Abel heeft 28 Jul 2022 gereageerd op processen-verbaal verkiezingen

11 29 Jul 2022
Antwoord van Ed Vullings

"Beste Carin, Gemeente Tilburg verbiedt het gebruik van berichtenapps niet. We hebben…"

Roland van Abel heeft 25 Mrt 2021 gereageerd op Gebruik berichtenapps binnen organisaties

4 6 Apr 2021
Antwoord van Carin Winkelman

"In de regeling gaat het om overdracht van taken. Een parlementaire enquête commissie…"

Roland van Abel heeft 26 Aug 2020 gereageerd op Terbeschikkingstelling documenten in kader van parlementaire enquête

3 28 Aug 2020
Antwoord van Alex l'Ami

"Dankjewel, Marieke, voor de waarschuwing. N.a.v. jouw post ben ik bij mijn gemeente,…"

Roland van Abel heeft 23 Jan 2020 gereageerd op Informatiebeheer in Competensys - ervaring gevraagd!

12 28 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Terugkomend op het voorbeeld van Yvonne van digitale bestemmingsplannen. Digitale du…"

Roland van Abel heeft 3 Jul 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, ik was niet op de hoogte van een eDepotvoorziening in KOOP. Op de site van…"

Roland van Abel heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Hoi Henriëtte, Nee, helaas, ik heb geen kort lijntje met AuditConnect (AC). AC gaat…"

Roland van Abel heeft 9 Aug 2018 gereageerd op Training IT audit Essentials voor archiefinspecteurs

4 9 Aug 2018
Antwoord van Roland van Abel

"Dag Dick, Nee, data worden pas definitief gepland als er genoeg inschrijvingen zijn.…"

Roland van Abel heeft 16 Jul 2018 gereageerd op Training IT audit Essentials voor archiefinspecteurs

4 9 Aug 2018
Antwoord van Roland van Abel

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden