Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'zaakgericht-werken' (27)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Ontvangstbevestiging en zaakgericht werken

Deze bijdrage aan BREED is een benadering van uit mezelf als burger.  Ik ben woonachtig in een gemeente, die nominatie na nominatie in de w…

Begonnen door Yvonne Welings

10 16 Mei 2023
Antwoord van Yvonne Welings

Zaakgericht werken en de status niet archiveren

Elke medewerker die wat langer bij de overheid werkt, kent vaak nog de oude analoge situatie. Documenten werden, niet altijd, in de archief…

Begonnen door Yvonne Welings

5 9 Dec 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Nieuw: website over zaaksystemen

Gemeentelijk Nederland is een waarstaatjegemeente rijker, nu op het gebied van zaaksystemen. De website heet zaaksystemeninbeeld. Ik maak n…

Begonnen door Yvonne Welings

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

ZTC met maximaal 20 zaaktypes

Wij zijn net als veel andere gemeenten bezig met het invoeren van zaakgericht werken. Nu willen we dit zo basic mogelijk doen, o.a. door zo…

Begonnen door Rob Haans

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Wegingscriteria bij zaakgericht werken

In onze gemeente zijn we om volop in voorbereiding om digitaal en zaakgericht te gaan werken. Het is de bedoeling dat we dit proces voor pr…

Begonnen door Anne Kuzema

4 23 Mei 2016
Antwoord van Sven Blom | KBenP

Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

Zijn er ook overheidsorganisaties die, om uiteenlopende redenen, NIET overstappen naar zaakgericht werken?

Begonnen door Nadia Favié-Slaar

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

Besparing op digitale aangifte geboorten ?

Welke gemeente werkt op dit moment niet zaakgericht of is hard bezig dat te doen ? Zaaksystemen worden aangeschaft en menig zaaktypecatalog…

Begonnen door Yvonne Welings

2 28 Jul 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Terug naar de thesaurus bij zgw ?

Over het algemeen wordt gesteld dat zaakgericht werken de vindbaarheid van informatie sterk verbetert.  Zaakgericht en digitaal werken leid…

Begonnen door Yvonne Welings

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

Samenwerking buurgemeenten

Ik vraag mij af of er ergens in ons land al sprake is van een (vorm) van samenwerking tussen buurgemeenten en of daarbij een gezamenlijke a…

Begonnen door d635nk

9 31 Okt 2014
Antwoord van d635nk

Van Mijn Gemeente naar Mijn Overheid

Gemeente Meppel is deze week aangesloten naar de berichtenbox van mijn overheid. Of er al veel berichten binnen zijn gekomen is niet bekend…

Begonnen door Yvonne Welings

2 12 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden