Discussies van Stefan van den Deijssel (70)

Discussies waarop is gereageerd (59) Antwoorden Recente activiteiten

"hoi Jolanda, Op dit moment maken de registratiemedewerkers bij ons nog zelf de zaken…"

Stefan van den Deijssel heeft 15 Feb gereageerd op Aanmaken zaken door medewerkers in organisatie

3 15 Feb
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Hoi Jolanda, V.w.b. de zaakomschrijving helpt het als je in samenwerking met de beha…"

Stefan van den Deijssel heeft 8 Feb gereageerd op Aanmaken zaken door medewerkers in organisatie

3 15 Feb
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Ik zou ook voor 6.1 gaan. Wellicht goed om dit af te stemmen met je archivaris/stree…"

Stefan van den Deijssel heeft 23 Nov 2021 gereageerd op Bewaartermijn inzageverzoeken AVG

8 25 Nov 2021
Antwoord van Denny Schouten

"Als ik de uitspraak van de rechtbank Noord-Holland lees, dan denk ik dat het niet ga…"

Stefan van den Deijssel heeft 7 Jun 2021 gereageerd op Vernietigen persoonsgegevens

4 22 Jun 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Eelco, Ik denk dat het niet uitmaakt of de trigger intern of extern is, een omge…"

Stefan van den Deijssel heeft 27 Aug 2019 gereageerd op Zaaktype voor meldingen i.z. ondermijnende criminaliteit

7 29 Aug 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben benieuwd naar jullie argumenten waarom deze meldingen niet onder toezicht en…"

Stefan van den Deijssel heeft 27 Aug 2019 gereageerd op Zaaktype voor meldingen i.z. ondermijnende criminaliteit

7 29 Aug 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij hebben Corsa als DMS en gaan binnenkort Liber uitrollen als zaaksysteem. Beide a…"

Stefan van den Deijssel heeft 22 Aug 2019 gereageerd op Zaakgericht werken en fysieke archivering zaken

18 15 Dec 2019
Antwoord van Johannes Lijnse

"In mijn ogen zijn een zaaksysteem en een DMS twee verschillende systemen. Een zaaksy…"

Stefan van den Deijssel heeft 22 Aug 2019 gereageerd op Zaakgericht werken en fysieke archivering zaken

18 15 Dec 2019
Antwoord van Johannes Lijnse

"De provincie Noord Brabant heeft dit goed opgepakt. Ik was bij een presentatie door…"

Stefan van den Deijssel heeft 16 Aug 2019 gereageerd op Actualiseren hotspotmonitor

7 29 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij werken met Corsa als DMS met daarnaast een zaaksysteem. Het overdragen van zaken…"

Stefan van den Deijssel heeft 15 Aug 2019 gereageerd op Zaakgericht werken en fysieke archivering zaken

18 15 Dec 2019
Antwoord van Johannes Lijnse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden