Discussies van Gert Valk (37)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Persoonlijk vind ik wel dat de eis tot het hebben van een diploma op archiefgebied (…"

Gert Valk heeft 4 Jan gereageerd op Petitie behoud diplomaeis archiefwet

4 8 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"ik zou voor oplossing 2 kiezen: Een verwijzing maken vanuit het analoge dossier naar…"

Gert Valk heeft 9 Jun 2022 gereageerd op Afsluiten analoge dossiers tijdens digitale overgang

2 15 Jun 2022
Antwoord van Guus Benkers

"ik zou graag willen weten wat voor soort slachtoffers je bedoelt hier? is het slacht…"

Gert Valk heeft 23 Sept 2021 gereageerd op Welke selectiegegevens kan ik hanteren voor het proces: SlachtofferInformatieSystematiek (SIS) (GHOR proces)

8 25 Sept 2021
Antwoord van Nicole Fielmieg

"ik meen dat de uitslag van het hoofdstembureau (proces-verbaal) in ieder geval bewaa…"

Gert Valk heeft 14 Jul 2021 gereageerd op Verkiezingen

4 21 Jan 2022
Antwoord van Ed Vullings

"Als je kijkt naar de bonnetjes-affaire van Teeven zou je kunnen redeneren dat een be…"

Gert Valk heeft 9 Dec 2020 gereageerd op Vraag: bewaartermijn Back-up

13 10 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Om op de opmerking van Anja Tanke te reageren: de term vernietigen na vervallen is e…"

Gert Valk heeft 25 Jun 2020 gereageerd op hoe lang bewaren we gebruiksvergunningen?

5 27 Jul 2020
Antwoord van Henk Wassink

"ik ben het met Jules Lauwerier eens: machtigingen moeten worden bewaard tot 7 jaar n…"

Gert Valk heeft 4 Mei 2020 gereageerd op Automatische incasso

5 6 Mei 2020
Antwoord van Wouter Verdaas

"Een heel goed initiatief die Thema Tiendaagse Vernietiging! Ik vind het een heel goe…"

Gert Valk heeft 2 Okt 2019 gereageerd op ThemaTiendaagse Vernietiging van 13 t/m 24 januari 2020

23 16 Okt 2019
Antwoord van joe Jansen

"Bij de gemeente Oss hebben we hierover ook een discussie gehad met het BHIC, met nam…"

Gert Valk heeft 6 Dec 2018 gereageerd op bewaartermijnen kabels en leidingen

23 1 Aug 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Er staat in de tekst "Helemaal fout volgens Paapst, de richtlijn is na half jaar ver…"

Gert Valk heeft 8 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden