Discussies van Jan-Jaap Fleurke (127)

Discussies waarop is gereageerd (111) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Wout, Ook dit stuk over certificering heb ik gelezen. Wel apart dat het NEN dit…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 25 Sept 2023 gereageerd op Wat is het verschil tussen DUTO en NEN16175? #dtv

12 3 Okt 2023
Antwoord van Wout van der Reijden

"Je zult deze extra termijn dus ergens vandaan moeten halen. Als ik in de i-Navigator…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 13 Sept 2023 gereageerd op Processen met ander datum kenmerk

4 15 Sept 2023
Antwoord van Christina de Bruin

"Hierover heb ik onlangs nog navraag gedaan bij de VNG. Het antwoord wat ik kreeg was…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 25 Aug 2023 gereageerd op Aansluiten bij ontwerpselectielijst e-mailarchivering 2022

16 27 Feb 2024
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi, ik dacht dat afwijken niet mogelijk was. Zie artikel 4.6 Handreiking selectieli…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 15 Aug 2023 gereageerd op bewaren monumentensubsidies

9 4 Sept 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"In ons model-DSP is het werkproces: Agressie tegen personeelslid melding aanwezig. D…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 2 Aug 2023 gereageerd op Bewaartermijn videobeelden boa's.

5 7 Aug 2023

"Jack, jij zet mij met evalueren aan het denken. De beelden worden opgenomen als de b…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 1 Aug 2023 gereageerd op Bewaartermijn videobeelden boa's.

5 7 Aug 2023

"Arianne, heb jij ooit een reactie gehad? De gemeente Elburg heeft onlangs het platfo…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 14 Jul 2023 gereageerd op Ervaring gevraagd! Archiveren participatieplatform

2 14 Jul 2023
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Als ik artikel 8 van het Archiefbesluit lees dan zou het niet hoeven. Er staat "of"…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 11 Jul 2023 gereageerd op Aparte verklaring van vernietiging bij vervanging

5 17 Jul 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hoi Wouter, Is 25.1 niet een optie? Zeker als het gaat om audits en verklaringen ov…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 6 Jul 2023 gereageerd op Auditrapporten digi toegankelijkheid websites

4 6 Jul 2023
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Met de diverse uitzonderingen wil je alleen maar de mogelijkheid behouden om bijzond…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 2 Jul 2023 gereageerd op Overeenkomsten grond (pacht huur verkoop ed) uitzonderen van vervanging

10 11 Okt 2023
Antwoord van Denny Schouten

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden