Discussies van Leon van Oosterom (239)

Discussies waarop is gereageerd (209) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Jules, Ik raad je aan het advies van Sven zeer ter harte te nemen, hoewel ik d…"

Leon van Oosterom heeft 13 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft een Programma van Eisen voor de data-migratie naar een nieuw DMS ?

5 18 Jul 2014
Antwoord van André Plat

"Beste José, Van tijd tot tijd geef ik workshops over dit thema. onlangs nog voor het…"

Leon van Oosterom heeft 5 Jun 2014 gereageerd op Zijn er voorbeelden van gemeenten met een machtiging substitutie voor het Bestuurlijke Besluitvormingsproces?

11 13 Aug 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Erik Bij het opslaan naar een PDF/A-1b heb je ook nog de keuze hoe je met de scan e…"

Leon van Oosterom heeft 5 Jun 2014 gereageerd op informatie technische vereisten digitaliseren personeelsdossiers

11 6 Jun 2014
Antwoord van Erik Müller

"Volgens mij geldt datgene dat bij wet is vastgelegd als maatgevend. Dus als de archi…"

Leon van Oosterom heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Vervanging van overeenkomsten

9 4 Jun 2014
Antwoord van Mart Mommers

"Hoi Patrick, geen dank, veel succes. met vriendelijke groet Leon"

Leon van Oosterom heeft 28 Mei 2014 gereageerd op informatie technische vereisten digitaliseren personeelsdossiers

11 6 Jun 2014
Antwoord van Erik Müller

"Ik sluit me helemaal aan bij Roel. Draagvlak is de grootste valkuil en dient vanaf d…"

Leon van Oosterom heeft 28 Mei 2014 gereageerd op Gemeenten van rond de 8000 inw. die ervaring hebben met het invoeren van een DMS

2 28 Mei 2014
Antwoord van Leon van Oosterom

"Patrick, Als de dossiers worden gescand met 300 dpi, bitdiepte 24 (dus kleur) en het…"

Leon van Oosterom heeft 28 Mei 2014 gereageerd op informatie technische vereisten digitaliseren personeelsdossiers

11 6 Jun 2014
Antwoord van Erik Müller

"Aanvullend op wat Mart en Yvonne al beschreven hebben, zijn de volgende elementen v…"

Leon van Oosterom heeft 23 Apr 2014 gereageerd op Criteria of bestek voor het achteraf digitaliseren van een milieu-archief

10 25 Apr 2014
Antwoord van Marco Klerks

"@allen, zie ook deze discussie http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/scanapparatuu…"

Leon van Oosterom heeft 3 Apr 2014 gereageerd op Bulkscannen

11 19 Aug 2014
Antwoord van John Keulen

"@Erik, voor de Inotec scanners zie deze link: http://www.inotec.eu/fileadmin/media/p…"

Leon van Oosterom heeft 3 Apr 2014 gereageerd op Scanapparatuur overheidsinstellingen voldoet niet aan handreiking vervanging

20 3 Apr 2014
Antwoord van Leon van Oosterom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden