Discussies van Stefan van den Deijssel (70)

Discussies waarop is gereageerd (59) Antwoorden Recente activiteiten

"Als het niet vanuit het zaaksysteem kan, dan kan het vast vanuit je DMS. Dat hebben…"

Stefan van den Deijssel heeft 15 Aug 2019 gereageerd op Zaakgericht werken en fysieke archivering zaken

18 15 Dec 2019
Antwoord van Johannes Lijnse

"Dan gebruik je toch niet de zaaknummers, maar geef je zelf plaatsingsnummers aan? Vo…"

Stefan van den Deijssel heeft 15 Aug 2019 gereageerd op Zaakgericht werken en fysieke archivering zaken

18 15 Dec 2019
Antwoord van Johannes Lijnse

"Wat is er op tegen om niet met plaatsingsnummers te werken? Is het technisch niet mo…"

Stefan van den Deijssel heeft 15 Aug 2019 gereageerd op Zaakgericht werken en fysieke archivering zaken

18 15 Dec 2019
Antwoord van Johannes Lijnse

"We hebben deze selectie gemaakt op basis van o.a. de selectielijst. Zodra de bewaart…"

Stefan van den Deijssel heeft 25 Jul 2019 gereageerd op automatisch archiveren

14 12 Aug 2019
Antwoord van Marieke Klomp

"Beste Irmgard, Wij hebben in onze zaaktypecatalogus al aangegeven bij welk resultaat…"

Stefan van den Deijssel heeft 23 Jul 2019 gereageerd op automatisch archiveren

14 12 Aug 2019
Antwoord van Marieke Klomp

"Hoi Marieke, Met welk pakket werken jullie? Is daar het beheer makkelijk in te regel…"

Stefan van den Deijssel heeft 26 Feb 2019 gereageerd op E-Factureren wie is al bekend met het UBL formaat als e-factuur

7 4 Mrt 2019
Antwoord van Rens

"Ik sluit me aan bij Anastassia; het is 5.1.3 en V1. Als je in de SelectTool kijkt bi…"

Stefan van den Deijssel heeft 1 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Ik zou dan ook voor de V7 gaan. Ik denk 5.1.1, we leveren een product aan onze klant…"

Stefan van den Deijssel heeft 31 Jan 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Gaat dit om het product wat we als gemeente leveren of de VOG van personeelsleden?"

Stefan van den Deijssel heeft 31 Jan 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Klopt Wim, bij reeds aanwezige applicaties kan je vaak niet veel. Ik was in mijn rea…"

Stefan van den Deijssel heeft 28 Sept 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden