Discussies van Gerdien Drost (47)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"Simpel gezegd denk ik dat je van medewerkers mag verwachten wat ze aan het doen zijn…"

Gerdien Drost heeft 29 Jan 2018 gereageerd op Zaaktype toekennen: behandelaar of DIV medewerker?

9 7 Feb 2018
Antwoord van Roos van den Broek

"Archiefweb is open source? betekend dit dan ook dat je het in het RM van de organisa…"

Gerdien Drost heeft 1 Dec 2017 gereageerd op social media archiveren

4 2 Dec 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Wanneer ik de wet Wet tot wijziging van de Wet openbaarheid van bestuur in verband m…"

Gerdien Drost heeft 24 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Volgens mij hebben een aantal gemeenten dit besluit genomen in het kader van de wet…"

Gerdien Drost heeft 23 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Dank je wel. Ik kon zelf de grondslag niet zo vinden. Maar heb m wel nodig.  "

Gerdien Drost heeft 14 Nov 2017 gereageerd op eisen kwaliteitssysteem

4 14 Nov 2017
Antwoord van Hanneke Withaar

"Zou het laten invullen van een privacy-verklaring door de onderzoeker niet eea oplos…"

Gerdien Drost heeft 13 Nov 2017 gereageerd op Wetenschapsuitzondering in de AVG ongewijzigd, maar wat is precies historisch onderzoek?

8 13 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dat is een mogelijkheid, maar die moet je dan wel zo beknopt mogelijk houden. Inderd…"

Gerdien Drost heeft 6 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Misschien niet de modernste aanpak, maar je zou er de BAC code bij kunnen zetten.Bij…"

Gerdien Drost heeft 6 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben ook wel benieuwd naar dit handboek. Mag ik hem ook ontvangen? Gerdien.dehaan…"

Gerdien Drost heeft 20 Okt 2017 gereageerd op Handboek DIV / bewaarstrategie

15 20 Okt 2017
Antwoord van Gerdien Drost

"Ik ben momenteel bezig met het handboek vervanging voor een gemeente. Daar komt uite…"

Gerdien Drost heeft 17 Okt 2017 gereageerd op Voorbeelden kwaliteitssysteem

60 7 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden