Discussies van Rens (121)

Discussies waarop is gereageerd (121) Antwoorden Recente activiteiten

"Topdesk is heel eenvoudig in te richten vanuit informatiebeheerperspectief. Je kunt…"

Rens heeft 16 Dec 2020 gereageerd op Archiveren van gegevens in Topdesk

11 31 Mrt 2022
Antwoord van Wouter Verdaas

"Leuke vragen! Welke rol speelt DIV bij de aanschaf van dit soort platforms? Dat han…"

Rens heeft 10 Dec 2020 gereageerd op De rol van DIV bij de aanschaf van data-apps

3 10 Dec 2020
Antwoord van Rens

"Als een burger een vraag per mail stelt dan geeft die burger daarmee aan via mail te…"

Rens heeft 8 Dec 2020 gereageerd op Instemming nodig voor communicatie per mail

2 8 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Dat is omdat architectuur uitgaat van functies en niet van systemen. In GEMMA zitten…"

Rens heeft 12 Nov 2020 gereageerd op Ervaringen met aanbesteding/implementatie e-depotvoorziening?

13 17 Nov 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik vroeg me af waarom dit volgens jou meldens…"

Rens heeft 16 Sept 2020 gereageerd op Migratie My Corsa NxT

5 16 Sept 2020
Antwoord van Teun de Reijke

"Een adviescommissie geeft alleen maar advies en neemt geen besluiten. En als er geen…"

Rens heeft 20 Aug 2020 gereageerd op Commissiestukken verslagen en besluitenlijsten roept vragen op wat is jullie ervaring?

1 20 Aug 2020
Antwoord van Rens

"Met belangstelling de discussie gelezen, hoewel ik zelf geen ervaring heb met deze s…"

Rens heeft 4 Aug 2020 gereageerd op Hoe is selectie en vernietiging in Khonraad (systeem ter uitvoering van de Wvggz) geregeld? en door wie?

12 14 Jan 2022
Antwoord van Frank Vennik

"Wij maken per applicatie een vernietigingsprotocol, omdat het in elke applicatie net…"

Rens heeft 6 Jul 2020 gereageerd op Procedure digitale vernietiging

4 6 Jul 2020
Antwoord van Richard Wernars

"Wij hebben dan weer als voordeel (?) dat we geen centraal zaaksysteem hebben en dus…"

Rens heeft 10 Jun 2020 gereageerd op Coronavirus, gevolgen voor de dagelijkse werkzaamheden

30 2 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Nee, zeker geen 'systeembeheer-ding' gelukkig. Bij ons is MS Teams ook in hoog tempo…"

Rens heeft 9 Jun 2020 gereageerd op Coronavirus, gevolgen voor de dagelijkse werkzaamheden

30 2 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden