Discussies van Jan-Jaap Fleurke (121)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Kunnen we hier niet op sturen? Nu hebben mijn collega's en ik allemaal outlook tot o…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 22 Jun 2021 gereageerd op Vraag: Wie zijn sleutelfunctionarissen bij het bewaren van e-mailboxen?

21 12 Okt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Mijn kwartje in het zakje doen: gemeentearchivaris, CISO of de FG? Of andere "specia…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 21 Jun 2021 gereageerd op Vraag: Wie zijn sleutelfunctionarissen bij het bewaren van e-mailboxen?

21 12 Okt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Gewoon even een brainwaveje. Toen ik net even zocht in de i-Navigator kwam ik geen d…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 21 Jun 2021 gereageerd op Memo niet archiveren om …………..

4 24 Jun 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Mijn organisatie hanteert, op de afdeling DIV tenminste, geen selectiec…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 25 Mei 2021 gereageerd op Selectie van foto's bij gemeenten

3 26 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Goede vraag. Het gaat goed richting door bomen het bos niet meer kunnen…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 17 Mei 2021 gereageerd op Explosie van regels, hoe ga jij hiermee om?

4 17 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Bert, zit het verschil misschien in het verschil tussen de burgerlijke stand en…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 6 Mei 2021 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Hoi Marc, Als ik mij niet vergis mag/moet de raad zelf bepalen hoe ze hun verslagle…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 14 Apr 2021 gereageerd op Alleen live uitgezonden raadsvergaderingen bewaren

4 14 Apr 2021
Antwoord van Jules Lauwerier

"Hoi Chris, Wat ik mij afvraag is wat je bedoeld met "meldingen". Als ik het zo lees…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 12 Apr 2021 gereageerd op Aanleg van een gesloten bodemenergiesysteem particulieren

2 12 Apr 2021
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Hoi Bert, Is de besluitvorming in coronatijd anders dan in als corona er niet zou z…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 22 Feb 2021 gereageerd op subsidie in Coronatijd HOTSPOT?

7 1 Jun 2021
Antwoord van Ester de Groot - van Rooij

"Hoi Daniëlla, Wat ik bij burgerzaken merk is dat zij heel veel fysiek doen. Burgers…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 27 Jan 2021 gereageerd op Aandachtspunten informatiebeheer inzake burgerzakenprocessen

2 27 Jan 2021
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden