Discussies van Henri Achterkamp (16)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik weet niet precies of dit de goede plek is want ik ben niet bij gemeente werkzaam.…"

Henri Achterkamp heeft 13 Dec 2017 gereageerd op Hotspotmonitor en het archiveren van sociale media

4 16 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb ervaring met het bijhouden/actueel houden van een termenset (voor documentops…"

Henri Achterkamp heeft 8 Jun 2017 gereageerd op .JSON

6 5 Jul 2017
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Handige site!!"

Henri Achterkamp heeft 1 Apr 2014 gereageerd op Nieuw: website over zaaksystemen

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"En voor de digitale documenten die de digitale deur uitgaan en toch nog digitaal ond…"

Henri Achterkamp heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Handtekening: geschreven, elektronisch of gewoon niet?

21 17 Jul 2013
Antwoord van Marjolein Zondag

"Ik denk dat het een goede instelling is om zo min mogelijk te tekenen, maar dan moet…"

Henri Achterkamp heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Handtekening: geschreven, elektronisch of gewoon niet?

21 17 Jul 2013
Antwoord van Marjolein Zondag

"Ik vind dat er breder nagedacht moet worden over archiveren etc.,dan of in eigen beh…"

Henri Achterkamp heeft 14 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"@Allen Ik wil hier nog graag een aanvulling plaatsen. De ordening van werkprocessen…"

Henri Achterkamp heeft 29 Jul 2009 gereageerd op Basis archiefcode in gemeentelijk digitaal archief.

33 30 Sept 2009

"Moeten we in de digitale wereld niet veel meer gaan denken in "tagclouds" bij de wer…"

Henri Achterkamp heeft 24 Jul 2009 gereageerd op Basis archiefcode in gemeentelijk digitaal archief.

33 30 Sept 2009

"Hoi Marc, hoi Chido, Ik ben zeer benieuwd waarom dat niet rechtsgeldig zou zijn? Bij…"

Henri Achterkamp heeft 11 Jun 2009 gereageerd op gescand document rechtsgeldig ?

12 2 Aug 2009

RSS

© 2018   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden