Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Inmiddels ben ik ook wat verder gedoken in de wettelijke context om zo wat meer duid…"

Marco Klerks heeft 28 Jun 2013 gereageerd op Handtekening: geschreven, elektronisch of gewoon niet?

21 17 Jul 2013
Antwoord van Marjolein Zondag

"Josje, de antwoorden op je eerste drie hangen heel sterk af van wie jij bent als men…"

Marco Klerks heeft 21 Jun 2013 gereageerd op presentatie informatiemanagement DIM

1 21 Jun 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Goh Yvonne, in welke gemeente woon je?... :-D   In "je" gemeente zijn "we" bezig om…"

Marco Klerks heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Ontvangstbevestiging en zaakgericht werken

10 16 Mei 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Recht door zee: ja. Bij vernietiging moeten het origineel en alle (!) kopieën vernie…"

Marco Klerks heeft 7 Mei 2013 gereageerd op Vernietigen / bewaren documenten in RIS (raadsinformatiesysteem)

6 5 Jun 2013
Antwoord van Anneke Broeren

"Ik sluit mij geheel aan op de ervaringen van Jean-Luc. Wij hebben een ander DMS/Zaak…"

Marco Klerks heeft 30 Apr 2013 gereageerd op Welke gemeentelijke organisatie heeft een DMS dat door de gebruikers gewaardeerd wordt met een 8?

4 1 Mei 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"@Dick Helaas kan ik geen extra autorisatie-laag aanbrengen. Een document staat onlin…"

Marco Klerks heeft 30 Apr 2013 gereageerd op best practice digitaliseren bouwvergunningen

34 10 Jul 2013

"Nee, daar haalt zelfs mijn machtige Admin-staf niets tegen uit. Desalniettemin staa…"

Marco Klerks heeft 25 Apr 2013 gereageerd op best practice digitaliseren bouwvergunningen

34 10 Jul 2013

"Huh? Wablief? Commerciële partijen die hier op BREED schaamteloos reclame zitten te…"

Marco Klerks heeft 25 Apr 2013 gereageerd op best practice digitaliseren bouwvergunningen

34 10 Jul 2013

"In Den Bosch hebben wij ervoor gekozen om juist niet met de projectenmodule van Vers…"

Marco Klerks heeft 25 Apr 2013 gereageerd op Projectmatig werken - Zaakgericht werken

16 5 Jun 2014
Antwoord van Alex Van Heugten

"Waarom dit zaaktypen bij de gemeente zijn Als iemand in beroep gaat tegen een beslui…"

Marco Klerks heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Subsidie ontvangen als zaaktype

13 6 Mei 2013
Antwoord van Rob Haans

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden