Zonder categorie (1,836)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Calamiteitenplan/reconstructieverzekering

Welke gemeente heeft een procedure of plan opgesteld met betrekking tot de verplaatsing/veiligstelling van objecten met een cultuurhistoris…

Begonnen door Marco Schuurmans

7 26 Aug 2012
Antwoord van Wilma Koolen

Besparing door zoektijdreductie van 5% in DMS/RMA wassen neus?

Al vele jaren wordt het argument opgevoerd, door zowel leveranciers, onze eigen vakbroeders en -zusters, als de schrijvers van businesscase…

Begonnen door Maarten van Damme

3 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

Hoe om te gaan met zip-bestanden?

In mijn organisatie lopen we er nogal eens tegenaan dat er behoefte is om zip-bestanden op te slaan in ons DMS. Metname in het kader van gr…

Begonnen door Koen Vrisekoop

1 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

Zaakgericht werken bij het Veiligheidshuis

Ik ben momenteel in gesprek met het Veiligheidshuis van 's-Hertogenbosch om daar het zaakgericht werken in te voeren. Het gaat daarbij alle…

Begonnen door Marco Klerks

8 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

Websitearchivering ervaring met bedrijven

De gemeente Zoetermeer kiest voor PageFreezer, lees ik in de nieuwsberichten. (link). Het bedrijf presenteerde zich ook tijdens het Doxis s…

Begonnen door Yvonne Welings

2 23 Aug 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Wijzigingen doorvoeren nieuwe Selectielijst

De selectielijst voor gemeenten is op 26 juni 2012 vastgesteld, klik op deze link voor de precieze tekst.   De inhoud van de concept versie…

Begonnen door Mark Hoogland

1 23 Aug 2012
Antwoord van Marco Klerks

Wie heeft een tekstueel opzetje voor het houden van een zogeheten stofkamactie archiefwaardige documenten?

I.v.m liquidatie organisatie wil ik een stofkam actie gaan uitvoeren. Alle archiefwaardige documenten en dossiers moeten terug naar DIV om…

Begonnen door Martin Vervest

2 11 Aug 2012
Antwoord van Martin Vervest

Implementatie digitaal werken: wie heeft ervaring met digitale distributie van inkomende post naar werkverdelers die de deze vervolgens verder distribueren buiten het zaaksysteem om?

Hier in Leiden zijn we aan het nadenken over de implementatiestrategie zaakgewijs werken.   Eén van de scenario's is dat we dit gefaseerd z…

Begonnen door Christa de Knegt

3 10 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

Normtijden scannen en registratie in zaaksysteem - graag jullie input!

Beste collega´s, Bij de gemeente Hilversum gaan we in het najaar gefaseerd over naar het digitaliseren van de binnenkomende post. Daarbij…

Begonnen door Julia Romijn-Wixley

5 4 Aug 2012
Antwoord van Marius Jansen

Informatiebeveiliging en DigiD, hoe staat er het ermee ?

De informatiebeveiliging van gemeentelijke informatiehuishoudingen is landelijk negatief bekend geworden met de Diginotar en lektober affai…

Begonnen door Yvonne Welings

0 24 Jul 2012

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden