Discussies van Yvonne Welings (4,101)

Discussies waarop is gereageerd (3320) Antwoorden Recente activiteiten

"WhatsApp in de ban voor Franse ministers - iBestuur"

Yvonne Welings heeft 5 Dec 2023 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"@Johannes, ik neig eerder naar trend, die relatie heeft met de veiligheid in de wijk…"

Yvonne Welings heeft 15 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"Bericht uit Nijmegen: Fats verklaarde zich autonoom, maar werd wel uit huis gezet, m…"

Yvonne Welings heeft 10 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"Mooie reden toch om je af te melden, nieuw tijdperk. "

Yvonne Welings heeft 9 Nov 2023 gereageerd op Bericht van Bert Kampinga

2 14 Nov 2023
Antwoord van Johannes Lijnse

"Neem eens contact op met de gemeente 's-Hertogenbosch met hun informatiebeheersplann…"

Yvonne Welings heeft 9 Nov 2023 gereageerd op Risicoanalyse informatiebeheer

10 20 Dec 2023
Antwoord van Rob Haans

"Ja, ik heb van twee gemeenten (Den haag, Tilburg) vernomen, die proefbestanden hebbe…"

Yvonne Welings heeft 8 Nov 2023 gereageerd op Ervaring gevraagd; archivering IFC-modellen (Omgevingswet)

6 op zondag
Antwoord van Yvonne Welings

"en soms blijft het niet bij epistels Burgemeester Gorinchem op de markt bedreigd met…"

Yvonne Welings heeft 8 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"De vraag is of de ene stempas alles is wat er overblijft van soevereine burgers. Als…"

Yvonne Welings heeft 8 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"Goed om deze te beperken. Vanuit de gemeente Tilburg hebben we een paar keer gepoogd…"

Yvonne Welings heeft 6 Nov 2023 gereageerd op Beperking openbaarheid Bouwvergunningen zendmasten

1 6 Nov 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Een aspect dat ik erg waardeer is dat hier transparante besluitvorming onder ligt. V…"

Yvonne Welings heeft 1 Nov 2023 gereageerd op Programma's Informatie op orde bij gemeenten

2 1 Nov 2023
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden