Discussies van Sven Blom | KBenP (85)

Discussies waarop is gereageerd (72) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Anne, Zaakgericht werken proces voor proces oppakken is iets wat je niet vaak m…"

Sven Blom | KBenP heeft 27 Okt 2014 gereageerd op Wegingscriteria bij zaakgericht werken

4 23 Mei 2016
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Eens René, maar dat stuk is al geregeld. Het gaat nu puur om waar zou die (digitale)…"

Sven Blom | KBenP heeft 15 Okt 2014 gereageerd op Vervanging van een systeem

5 16 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Jules, Ik heb meerdere aanbestedingen gedaan voor zaaksystemen (ik neem aan dat…"

Sven Blom | KBenP heeft 12 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft een Programma van Eisen voor de data-migratie naar een nieuw DMS ?

5 18 Jul 2014
Antwoord van André Plat

"Ah, dan had ik je verkeerd begrepen! Nu wel duidelijk. Dank voor je reactie en zeker…"

Sven Blom | KBenP heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op Nieuw: website over zaaksystemen

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Dag Yvonne, Greenvalley staat hier wel gewoon tussen de leveranciers. Gaat er iets…"

Sven Blom | KBenP heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op Nieuw: website over zaaksystemen

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Dag Johan, In de afgelopen jaren hebben wij een tiental aanbestedingen gedaan, demo…"

Sven Blom | KBenP heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Op zoek naar een goed werkend zaaksysteem.

11 30 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Was net mijn reactie aan het typen met dezelfde strekking. Zou ook graag die motivat…"

Sven Blom | KBenP heeft 13 Dec 2013 gereageerd op Het aanmaken van zaken uitsluitend beleggen bij DIV - een haalbare kaart?

9 24 Dec 2013
Antwoord van Oliver Labatzki

"De grootste uitdaging is en blijft altijd de mensen, maar toch zit het hem ook in de…"

Sven Blom | KBenP heeft 4 Nov 2013 gereageerd op ZTC met maximaal 20 zaaktypes

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Rob, Volgens mij heb je daar precies je antwoord! Zaakgericht werken is voor mi…"

Sven Blom | KBenP heeft 29 Okt 2013 gereageerd op ZTC met maximaal 20 zaaktypes

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Rob, Ik denk niet dat je het hiermee gaat redden. Ik kan mijn voorstellen dat j…"

Sven Blom | KBenP heeft 29 Okt 2013 gereageerd op ZTC met maximaal 20 zaaktypes

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden