Discussies van Glenn Maes (37)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste mensen. Hartelijk dank voor de duiding. Ik vond het zelf ook al bizar dat een…"

Glenn Maes heeft 18 Jun 2012 gereageerd op Gemeenten met uitsluitend dienstverlening via internet

8 19 Jun 2012
Antwoord van Peter Leeflang

"Ik heb hier drie vragen bij: 1) Gaat de gemeente Amsterdam haar medewerkers een verg…"

Glenn Maes heeft 11 Jun 2012 gereageerd op Ideaal voor de gemeentelijke informatiehuishouding: Amsterdam en google apps ?

2 26 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@ Yvonne: inderdaad, van deze wet had ik geen kennis.  @ Theo/Yvonne: dat is inderda…"

Glenn Maes heeft 10 Jun 2012 gereageerd op De Nieuwe Wet Openbaarheid van Bestuur oftewel de WOB

5 10 Jun 2012
Antwoord van Glenn Maes

"De Nederlandse situatie ken ik niet, maar in België als volgt. Het inscannen van doc…"

Glenn Maes heeft 5 Jun 2012 gereageerd op Vervanging; het origineel vernietigen màg?

18 8 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Als je wat inspiratie wil, hier vind je alvast de link naar de pagina's van ons Decr…"

Glenn Maes heeft 5 Jun 2012 gereageerd op De Nieuwe Wet Openbaarheid van Bestuur oftewel de WOB

5 10 Jun 2012
Antwoord van Glenn Maes

"In ieder geval, iedereen bedankt voor de reacties. Ik ga de aangehaalde publicaties…"

Glenn Maes heeft 8 Feb 2012 gereageerd op SharePoint en archivering op langere termijn

8 13 Mrt 2012
Antwoord van Hillie Damman

"Kan die FTP niet publiek gemaakt worden? Dan kan je de gegevens op je eigen server d…"

Glenn Maes heeft 6 Feb 2012 gereageerd op digitaal verzenden van grote bestanden

10 21 Apr 2015
Antwoord van Jacko A. de Groot

"Ik zit met dezelfde vraag als Jean-Luc. Als je de mail omzet naar PDF(/A), wat doe j…"

Glenn Maes heeft 6 Feb 2012 gereageerd op E-mail en bestandsformaten

16 6 Feb 2012
Antwoord van Glenn Maes

"Op de voorbije editie van Informatie aan Zee in Oostende, ga Filip Boudrez een mogel…"

Glenn Maes heeft 29 Jan 2012 gereageerd op Digitale handtekening als belemmering bij vervangingsproces?

3 30 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Misschien hebben jullie iets aan deze presentatie, gegeven door Filip Boudrez (Stads…"

Glenn Maes heeft 14 Nov 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

72 23 Dec 2013
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden