Discussies van Lourens (32)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Recente activiteiten

"Gezien het aantal rechtzaken dat hierover gevoerd is (0) en het type persoonsgegeven…"

Lourens heeft 24 Sept 2018 gereageerd op Privacygevoelige gegevens en digitaal ontsluiten bouwtekeningen

17 2 Nov 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Eelco, houdt er rekening mee dated verietiging binnen 18 mnd ook een verplichtin…"

Lourens heeft 17 Sept 2018 gereageerd op Bewaartermijn Brondocumenten Burgerzaken

27 12 Mei 2021
Antwoord van Bert Brons

"Dag Marjolein, ook ik zou me graag aansluiten daar ik aan het kijken ben of de versc…"

Lourens heeft 10 Sept 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"vervreemding gaat over de archiefbescheiden ongeacht de vorm. Het resultaat is dan o…"

Lourens heeft 10 Sept 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Volgens mij hebben Groningen en Nijmegen hun bouwarchieven al gedigitaliseerd en onl…"

Lourens heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Project digitale bouwtekeningen WOB verzoek

22 10 Dec 2012
Antwoord van Cees de Groot

"Hoi Theo,   als het goed is ligt er van mij nog een rapport bij het stadsarchief dat…"

Lourens heeft 8 Nov 2012 gereageerd op BIM/Visi, wie weet wat het is? En nog belangrijker wie vindt dat wij er iets van moeten weten?

9 5 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik denk dat er heel veel wegen zijn die naar Rome leiden, die allemaal afhankelijk z…"

Lourens heeft 23 Apr 2012 gereageerd op Van reactief naar proactief

4 2 Mei 2012
Antwoord van jack karelse

"Beste Marcel, wellicht kun je eens doorvragen waarom ze de dossiers zelf willen gaan…"

Lourens heeft 23 Apr 2012 gereageerd op Object dossiers

6 4 Mei 2012
Antwoord van Mart Mommers

"@F Hazendonk en @Ton de Looijer hebben jullie nauurlijk gelijk in. Schoot weer eens…"

Lourens heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Archiefwet is niet bij de tijd?

22 14 Nov 2011
Antwoord van Bas de Groot

"Heb je een punt. De selectielijsten kunnen daarop aangepast worden.   Mij maakt het…"

Lourens heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Archiefwet is niet bij de tijd?

22 14 Nov 2011
Antwoord van Bas de Groot

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden