Discussies van Leon van Oosterom (239)

Discussies waarop is gereageerd (209) Antwoorden Recente activiteiten

"Yvonne,  een zeer terechte vraag die je hier stelt. Als eerste om het lijstje servic…"

Leon van Oosterom heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op Scanapparatuur overheidsinstellingen voldoet niet aan handreiking vervanging

20 3 Apr 2014
Antwoord van Leon van Oosterom

"Eigenlijk zou dit geen discussie mogen zijn. Juist in deze tijden moeten we het toej…"

Leon van Oosterom heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Samenwerking en inrichting informatiearchitectuur

20 2 Dec 2013
Antwoord van Bram Huysmans

"Yvonne, Ik heb vanuit mijn werk voor de verschillende service bureau's denk ik ruim…"

Leon van Oosterom heeft 23 Jun 2013 gereageerd op Eisen aan scans van de Burgerlijke Stand

7 15 Apr 2015
Antwoord van MGroels

"Hey André, lang niet gesproken. Waar ben je precies naar op zoek? groetjes Leon"

Leon van Oosterom heeft 15 Mrt 2013 gereageerd op best practice digitaliseren bouwvergunningen

34 10 Jul 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Ik denk dat het grote voordelen biedt om in één keer over te gaan met alle processen…"

Leon van Oosterom heeft 12 Mrt 2013 gereageerd op Zaakgericht werken: big bang of proces voor proces ?

5 14 Mrt 2013
Antwoord van mp

"@ Jan, Als je iets meer gegevens kunt verstrekken over het archief van WMP dossiers,…"

Leon van Oosterom heeft 7 Dec 2012 gereageerd op papieren WMO-dossiers vernietigen na digitalisering?

6 7 Dec 2012
Antwoord van Leon van Oosterom

"Uiteraard, helemaal mee eens"

Leon van Oosterom heeft 29 Nov 2012 gereageerd op Samenvoegen digitale bestanden

7 3 Jan 2013
Antwoord van Jop Rentmeester

"Zolang het gaat om het samenvoegen van losse pagina's kan niemand bezwaren hebben te…"

Leon van Oosterom heeft 29 Nov 2012 gereageerd op Samenvoegen digitale bestanden

7 3 Jan 2013
Antwoord van Jop Rentmeester

"Beste Robin, Als men een notatie had gebruikt van 1:12 dan was daarmee gezegd dat m…"

Leon van Oosterom heeft 28 Sept 2012 gereageerd op Leidraad Wabo-DIV nog meer verwarring

10 28 Sept 2012
Antwoord van Robin Lassche

"Beste Robin, Nee die bewuste 1:10 betekent in dit geval zeker niet dat het bestand 1…"

Leon van Oosterom heeft 28 Sept 2012 gereageerd op Leidraad Wabo-DIV nog meer verwarring

10 28 Sept 2012
Antwoord van Robin Lassche

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden