Discussies van Eric Kokke (25)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Wie van jullie zou voor een KNVI | SOD webinar op 12 augustus een eigen 'casus' will…"

Eric Kokke heeft 16 Jun 2020 gereageerd op Coronavirus, gevolgen voor de dagelijkse werkzaamheden

30 2 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"We moeten wel mee blijven denken...."

Eric Kokke heeft 10 Feb 2020 gereageerd op Archivering by design, wat is dat eigenlijk?

15 13 Feb 2020
Antwoord van Denny Schouten

"Sorry, even reclame maken ;-) Wij bieden daar natuurlijk ook een opleiding voor: Aud…"

Eric Kokke heeft 6 Sept 2019 gereageerd op Nieuwe functie bij de gemeente Tilburg: DIV auditor

14 24 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Nadia, Ik geef je graag het wachtwoord. Stuur even een mailtje naar eric.kokk…"

Eric Kokke heeft 16 Aug 2018 gereageerd op TOEGANG!; de 2e documentaire van de KNVI | SOD

4 16 Aug 2018
Antwoord van Eric Kokke

"@bas en @yvonne ik werk sinds 1 november niet meer bij SOD-Opleidingen / Next. Ik ko…"

Eric Kokke heeft 17 Dec 2013 gereageerd op SOD opleiding inhoud

7 17 Dec 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"@sven er staat er ook een paar op http://www.verenigingsod.nl/vacatures/functieprofi…"

Eric Kokke heeft 13 Feb 2012 gereageerd op Functie- en competentieprofiel van de nieuwe DIVer

8 20 Feb 2012
Antwoord van Bas de Groot

"@yvonne. ben het niet helemaal met je eens. ik zie juist veel vacatures voorbij kome…"

Eric Kokke heeft 15 Dec 2011 gereageerd op Van HBO naar MBO in tijden van economische crises ?

6 5 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Edwin,   Ik was even pop vakantie, vandaar een wat late reactie. Wat er eigenl…"

Eric Kokke heeft 25 Apr 2011 gereageerd op Visie van SOD-Opleidingen:'Principe 3 'Volledig geïntegreerd in het primaire proces'

6 25 Apr 2011
Antwoord van Eric Kokke

"Hoi Ingmar, klopt helemaal. we hebben daar wel ideeen over, maar of dat visie mag he…"

Eric Kokke heeft 28 Dec 2010 gereageerd op Visie SOD-Opleidingen; Principe 5: Het Nieuwe Werken

6 18 Jan 2011
Antwoord van Rob Haans

"Hoi Yvonne, Dank je voor je reactie. We nemen het mee. Een stukje komt terug in prin…"

Eric Kokke heeft 27 Dec 2010 gereageerd op Visie SOD-Opleidingen; Principe 4; Eenmalige opslag meervoudig gebruik

2 27 Dec 2010
Antwoord van Eric Kokke

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden