Discussies van Erik Huurman (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Ha Ivo, Retour gekomen post zou bij mijn weten altijd moeten worden geregistreerd. A…"

Erik Huurman heeft 18 Apr 2023 gereageerd op Registreren van ingekomen post in ons zaaksysteem

3 15 Apr
Antwoord van Wouter Verdaas

"Voor mij is het grote avontuur op het gebied van informatiebeheer ooit eens begonnen…"

Erik Huurman heeft 26 Nov 2020 gereageerd op Legal Tech en Zaaksystemen

2 26 Nov 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"De meeste organisaties lopen hier tegenaan, bij Werkzaak Rivierenland gebruiken ze s…"

Erik Huurman heeft 30 Apr 2019 gereageerd op Hoe ingekomen post te registreren bij gebruik van YouForce

7 30 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Hengameh, Bij Werkzaak Rivierenland is onlangs ook een DSP geïmplementeerd door…"

Erik Huurman heeft 26 Okt 2017 gereageerd op Implementeren een DSP in het DMS tbv Zaakregistratie.

2 26 Okt 2017
Antwoord van Erik Huurman

"Mijn ervaring binnen PGGM Elk ingezonden stuk bij PGGM, bij alle gevallen digitaal,…"

Erik Huurman heeft 23 Mei 2016 gereageerd op Alle inkomende post in een zaaksysteem?

5 23 Mei 2016
Antwoord van Erik Huurman

"Beste Irma, Is dit iets wat je zoekt, het betreft een implementatieplan van de gemee…"

Erik Huurman heeft 12 Mei 2016 gereageerd op Plan van aanpak Zaaktype.nl

1 12 Mei 2016
Antwoord van Erik Huurman

"Beste Wil, Ik denk dat je het antwoord al zelf hebt gegeven! Maar je zou hier twee…"

Erik Huurman heeft 16 Jan 2015 gereageerd op Entiteiten Relaties Diagram Toepassingsprofiel

7 2 Feb 2015
Antwoord van Hans Dekker

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden