Discussies van Wilma Koolen (31)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Diverse archiefdiensten hebben handreikingen of leidraden geschreven voor hun deelne…"

Wilma Koolen heeft 15 Jun 2023 gereageerd op Stagiair zoekt voorbeelden proces archiefbewerking

3 16 Jun 2023
Antwoord van Hans Pieterse

"En ik begrijp Kees-Jan, dat jij verwijst naar de Gemeentelijke Selectielijst. De min…"

Wilma Koolen heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Subsidieregeling IPS-trajecten gemeentelijke doelgroep - welke Selectielijst van toepassing?

6 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Beste Kees-Jan, dank voor je reactie. Ik meen toch uit te moeten gaan van een termij…"

Wilma Koolen heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Subsidieregeling IPS-trajecten gemeentelijke doelgroep - welke Selectielijst van toepassing?

6 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Zie bijgaand een informatieblad over de WPG in relatie tot de Archiefwet en bewaarte…"

Wilma Koolen heeft 30 Jun 2022 gereageerd op Wet Politiegegevens (Wpg) en vernietiging gegevens

2 4 Jul 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"In aansluiting op de berichten hier boven. Ik stuur dit bericht van onze BAG-beheerd…"

Wilma Koolen heeft 29 Jun 2020 gereageerd op WKPB register

9 7 Jul 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Hallo Bea (en andere geïnteresseerden) De Wijzigingswet is op 23 april 2019 aangenom…"

Wilma Koolen heeft 27 Jan 2020 gereageerd op Bewaartermijn medische dossiers van 15 naar 20 jaar?

5 3 Feb 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Als je geen grondslag hebt om gegevens te verwerken is toestemming vragen je laatste…"

Wilma Koolen heeft 25 Jun 2018 gereageerd op Mag je een een cliëntendossier na afsluiting nog gebruiken?

8 25 Jun 2018
Antwoord van Wilma Koolen

"De voorkeur gaat uit naar vorming van een nieuw dossier (zeker bij digitale zaakgewi…"

Wilma Koolen heeft 20 Jun 2018 gereageerd op Mag je een een cliëntendossier na afsluiting nog gebruiken?

8 25 Jun 2018
Antwoord van Wilma Koolen

"Het Breed-forum is letterlijk breed omdat het niet afgeschermd wordt met accounts en…"

Wilma Koolen heeft 4 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"Wat ik weet is dat naar aanleiding van bovengenoemd rapport (Dossiers en dossierove…"

Wilma Koolen heeft 18 Jan 2018 gereageerd op Kosten, in goede geordende en toegankelijke staat brengen dossiers Jeugzorg in systeem KITS

6 18 Jan 2018
Antwoord van René van Rijn

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden