Discussies van Jan-Jaap Fleurke (121)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Erik, Ik ben bang dat er maar weinig mogelijk is. In 2021 heeft Centric een whi…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 21 Jul 2022 gereageerd op Archivering van documenten Key2Burgerzaken

7 8 Aug 2022
Antwoord van Jochem van Abel

"Hoi Nadia, Dashboards ken ik als overzichten waarop statussen van bijvoorbeeld zake…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 9 Jun 2022 gereageerd op Verantwoording en/of archivering dashboardinformatie

10 29 Jul 2022
Antwoord van Nadia Favié-Slaar

" "

Jan-Jaap Fleurke heeft 6 Jun 2022 gereageerd op Handboek vervanging actualiseren

14 7 Jun 2022
Antwoord van Denny Schouten

"Hoi Gerda, Het nieuwe handboek vervanging van mijn gemeente ligt nu ter beoordeling…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 6 Apr 2022 gereageerd op Lijst uitzonderingen vervanging

3 7 Apr 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, heel hartelijk dank voor je reactie, als ook voor de bijlagen. Bij het…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 10 Mrt 2022 gereageerd op Nieuwe hotspot: vluchtelingen Oekraïne

5 4 Aug 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Ik ben zoekende naar waarom dit een hotspot is. Ja, er is grote reuring…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 9 Mrt 2022 gereageerd op Nieuwe hotspot: vluchtelingen Oekraïne

5 4 Aug 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Nee. Ik heb er nog even navraag over gedaan. En het is de vaste werkwij…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 21 Jan 2022 gereageerd op Hoe archiveer je verklaringen van onderzoek?

6 21 Jan 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Johan, Hier lopen, mijns inziens, vaak twee werkprocessen door elkaar. Een vree…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 18 Jan 2022 gereageerd op Hoe archiveer je verklaringen van onderzoek?

6 21 Jan 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik moest het even opzoeken maar de selectielijst geeft bij 5.1.2 Gegevens uit de BRP…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 24 Nov 2021 gereageerd op Bewaartermijn inzageverzoeken AVG

8 25 Nov 2021
Antwoord van Denny Schouten

"Het zou ook zomaar unattended zijn hoor. Maar wat wel van belang is dat het hierom e…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 24 Nov 2021 gereageerd op Stand van zaken robotisering, wie deelt ervaringen?

9 12 Sept 2023
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden