Discussies van Jan-Jaap Fleurke (127)

Discussies waarop is gereageerd (111) Antwoorden Recente activiteiten

"Is er nog wel een register aan te wijzen? Bij een vorige werkgever (gemeente) ooit s…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 9 Sept gereageerd op Inhoud van het begraafplaatsregister

3 op vrijdag
Antwoord van Wouter Verdaas

"Met de kennis van nu betreffende hotspots, kun je dan niet zeggen dat de intreding v…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 31 Jul gereageerd op Bewaartermijn invoering duale stelsel

4 5 Aug
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Bij mijn laatste werkgever was het ook mogelijk om graven voor onbepaalde tijd af te…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 15 Nov 2024 gereageerd op Bewaartermijn grafrechten

8 21 Nov 2024
Antwoord van John Derickx

"Hoi Stefan, Het Streekarchivariaat waar de gemeente Elburg bij aangesloten is heeft…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 21 Jun 2024 gereageerd op Voorbeelden gevraagd: migratieplan/testplan

5 15 Jul 2024
Antwoord van Hans Mannaert

"De gemeente Elburg is deelnemer aan het Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe. Vanuit…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 23 Apr 2024 gereageerd op Voorschriften overbrenging analoge archieven naar archiefbewaarplaatsen, deel ze

6 15 Mei 2024
Antwoord van Henk van der Meer

"Hoi Kirsten, Als ik het goed heb worden er in de poho's geen besluiten genomen. Daa…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 15 Mrt 2024 gereageerd op Portefeuilleoverleggen

2 18 Mrt 2024

"Hoi John, Ik zou toch echt 110 jaar na verwerking in het register aanhouden. Immers…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 30 Nov 2023 gereageerd op Brondocumenten eerste inschrijving BPR

8 8 Jan 2024

"Yvonne, vanochtend nog met mijn collega's besproken. ;) Wij kregen een stempas retou…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 7 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023

"Hoi Wouter, Als ik in de gemma softwarecatalogus kijk dan hebben 18 gemeenten LTC a…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 2 Nov 2023 gereageerd op LTC Andes

2 3 Nov 2023

"Hoi Lydia, Heb je ook RPA overwogen? Inzet van een digitale medewerker kan wellicht…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 27 Okt 2023 gereageerd op knelpunt: nog geen koppeling Rx.Mission en JOIN zaaksysteem

14 29 Feb 2024
Antwoord van Hans Mannaert

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden