Discussies van Jan-Jaap Fleurke (120)

Discussies waarop is gereageerd (106) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Kirsten, Als ik het goed heb worden er in de poho's geen besluiten genomen. Daa…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 15 Mrt gereageerd op Portefeuilleoverleggen

2 18 Mrt
Antwoord van Wouter Verdaas

"Hoi John, Ik zou toch echt 110 jaar na verwerking in het register aanhouden. Immers…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 30 Nov 2023 gereageerd op Brondocumenten eerste inschrijving BPR

8 8 Jan
Antwoord van John Derickx

"Yvonne, vanochtend nog met mijn collega's besproken. ;) Wij kregen een stempas retou…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 7 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"Hoi Wouter, Als ik in de gemma softwarecatalogus kijk dan hebben 18 gemeenten LTC a…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 2 Nov 2023 gereageerd op LTC Andes

2 3 Nov 2023
Antwoord van Wouter Verdaas

"Hoi Lydia, Heb je ook RPA overwogen? Inzet van een digitale medewerker kan wellicht…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 27 Okt 2023 gereageerd op knelpunt: nog geen koppeling Rx.Mission en JOIN zaaksysteem

14 29 Feb
Antwoord van Hans Mannaert

"Hoi Wout, Ook dit stuk over certificering heb ik gelezen. Wel apart dat het NEN dit…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 25 Sept 2023 gereageerd op Wat is het verschil tussen DUTO en NEN16175? #dtv

12 3 Okt 2023
Antwoord van Wout van der Reijden

"Je zult deze extra termijn dus ergens vandaan moeten halen. Als ik in de i-Navigator…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 13 Sept 2023 gereageerd op Processen met ander datum kenmerk

4 15 Sept 2023
Antwoord van Christina de Bruin

"Hierover heb ik onlangs nog navraag gedaan bij de VNG. Het antwoord wat ik kreeg was…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 25 Aug 2023 gereageerd op Aansluiten bij ontwerpselectielijst e-mailarchivering 2022

16 27 Feb
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi, ik dacht dat afwijken niet mogelijk was. Zie artikel 4.6 Handreiking selectieli…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 15 Aug 2023 gereageerd op bewaren monumentensubsidies

9 4 Sept 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"In ons model-DSP is het werkproces: Agressie tegen personeelslid melding aanwezig. D…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 2 Aug 2023 gereageerd op Bewaartermijn videobeelden boa's.

5 7 Aug 2023
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden