Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Baseline+ voor gemeenten

Binnen de werkgroep kwaliteit borgen in DMS van de SOD heb ik een eerste opzet gepresenteerd voor de opzet van een Baseline+ (informatiehui…

Begonnen door Jinne Stienstra

33 22 Mrt 2013
Antwoord van Ton de Looijer

Zaakgericht werken: big bang of proces voor proces ?

Afgelopen donderdag 7 maart 2013 was er weer een druk bezochte regiobijeenkomst bij het Regionaal Archief Tilburg. Kennisdeling op het vakg…

Begonnen door Yvonne Welings

5 14 Mrt 2013
Antwoord van mp

Backofficeapplicaties afstoten?!

Nu Winterswijk met een zaaksysteem gaat werken, rijst de vraag of we dit zo in kunnen zetten als informatiesysteem, document- en procesappl…

Begonnen door Erika ten Bras-Luiten

5 13 Mrt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Informatie op orde?

"Het goed inrichten van de informatiehuishouding is een breed gedeelde zorg." Mantra van de rijksoverheid. Schiet het op? Is de informatie…

Begonnen door Agnes E.M. Jonker

4 13 Mrt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

koppelingen zaaksystemen

Met welke applicaties heeft jullie zaaksysteem een koppeling of welke koppelingen gaan jullie in de toekomst nog realiseren? En vooral, waa…

Begonnen door Kris

1 11 Mrt 2013
Antwoord van Marco Klerks

Kapvergunning

  Met de komst van de WABO worden deze kapvergunningen nu bewaard als WABO, de   oude hadden een vernietigingstermijn 1jaar na vervallen va…

Begonnen door Gert Carras

4 6 Mrt 2013
Antwoord van Gert Carras

Verantwoordelijkheid behandelend ambtenaar

  Beste collega's   Mijn naam is Wim Plas en werk met veel plezier bij de Provincie Zuid-Holland als teamleider Document & Recordmanage…

Begonnen door wim plas

3 6 Mrt 2013
Antwoord van Bart van Oerle

Bewaartermijn facturen

Bij de gemeente Groningen is het voorstel gedaan om alle inkoopfacturen voortaan langer te bewaren (20 jaar) dan de bewaartermijn die door…

Begonnen door Henk van der Meer

10 6 Mrt 2013
Antwoord van Erik van Hengel

Juridische consequenties werken met voorbedrukt briefpapier in een verder digitale omgeving

Veel gemeenten printen brieven uit op voorgedrukt briefpapier alvorens ze te verzenden. Deze digital born uitgaande brieven worden opgeslag…

Begonnen door Mariska Heijmans-van Bruggen

7 18 Feb 2013
Antwoord van Bianca Hornstra

Inventarisatie en selectie door extern bedrijf

Beste collega's,  Eindelijk heb ik nog eens een niet-wetgevend onderwerp, waarmee ik beroep kan doen op expertise van de Nederlandse colle…

Begonnen door Glenn Maes

8 18 Feb 2013
Antwoord van Glenn Maes

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden