I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

OP mijn werk gebruiken we i-Navigator (en ook veel zaaktypen daaruit). Sinds 2 weken kunnen we  het historie overzicht van de resultaattypen niet opvragen, dwz de links zijn er nog wel maar de veranderingen niet meer. Dat is jammer omdat je op  die manier heel snel kon opzoeken welk zaakresultaat wanneer welke termijn/grondslag had. Wie heeft dit probleem ook? 

Weergaven: 473

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

Ik wil dit donderdag wel voor je testen (onze zaaktypenbeheerder is op vakantie), maar kan je me dan een voorbeeld geven/uitleg geven wat ik moet zoeken? Ik heb net al even zitten kijken, maar kon niet precies vinden wat je volgens mij bedoelt. 

Hallo Kirsten,

Vanuit de tab "Archivering" van een werkproces dubbelklik je op 1 resultaat. Je krijgt een scherm met dat resultaattype. Daarna kun je op 'historie-overzicht' klikken (groene pijl midden in het scherm, onder de rapportage knop). je krijgt dan een scherm met een deelvenster boven met de historie van de wijzigingen. tot voor kort kon je op elke wijziging klikken en zag je in het onderste deelvenster wat wanneer was veranderd (bewaartermijn, grondslag selectielijst, verandering in benamingen etc.). Dat was heel handig omdat wij zaken uit een periode met wel 3 selectielijsten moeten controleren. Maar dat is dus weg sinds een week of 2. Zie plaatje.

Kirsten van Opijnen zei:

Ik wil dit donderdag wel voor je testen (onze zaaktypenbeheerder is op vakantie), maar kan je me dan een voorbeeld geven/uitleg geven wat ik moet zoeken? Ik heb net al even zitten kijken, maar kon niet precies vinden wat je volgens mij bedoelt. 

Is dit gemeld aan de helpdesk (inavigatorbeheer@bizzib.nl) van SDU? Daar moet je de vraag(BUG) neerleggen. 

Liever dit melden bij helpdesk.dsp@sdu.nl


L. Filius zei:

Is dit gemeld aan de helpdesk (inavigatorbeheer@bizzib.nl) van SDU? Daar moet je de vraag(BUG) neerleggen. 

de historie wordt tegenwoordig alleen maar opgeslagen als de gebruiker zelf de database publiceert (onder Algemeen).

Ons advies is dan ook om na een update ook meteen de database te publiceren. Dan hou je de historie wel vast.

Dank je voor dit antwoord. Dit is gedaan, maar we zien de historie niet.

Kees-Jan Vermeulen zei:

de historie wordt tegenwoordig alleen maar opgeslagen als de gebruiker zelf de database publiceert (onder Algemeen).

Ons advies is dan ook om na een update ook meteen de database te publiceren. Dan hou je de historie wel vast.

Ik zie dat Mascha het al in de helpdesk heeft gezet (ik was een paar dagen op vakantie).

Ze heeft daarbij het antwoord gekregen dat het een technische issue is en dat we eraan werken. 

n. eggen zei:

Dank je voor dit antwoord. Dit is gedaan, maar we zien de historie niet.

Kees-Jan Vermeulen zei:

de historie wordt tegenwoordig alleen maar opgeslagen als de gebruiker zelf de database publiceert (onder Algemeen).

Ons advies is dan ook om na een update ook meteen de database te publiceren. Dan hou je de historie wel vast.

Het werkt weer! Dank!

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden