Discussies van Kirsten van Opijnen (33)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Het was een e-mail van ICTU / Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelati…"

Kirsten van Opijnen heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Contactpersoon algoritmeregister

8 7 Sept 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb hem zelf niet gezien/gelezen die brief. Ik hoorde het pas in dat gesprek. Ik…"

Kirsten van Opijnen heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Contactpersoon algoritmeregister

8 7 Sept 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank Rens, Wij hadden in onze groep waar we bij elkaar zitten van privacy, informati…"

Kirsten van Opijnen heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Contactpersoon algoritmeregister

8 7 Sept 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Hey Yvonne, bedankt voor je input en dat zou super fijn zijn. ik heb je een bericht…"

Kirsten van Opijnen heeft 7 Aug 2023 gereageerd op Archief inventarisatie

6 7 Sept 2023
Antwoord van Irene van der Wal

"Ik wil dit donderdag wel voor je testen (onze zaaktypenbeheerder is op vakantie), ma…"

Kirsten van Opijnen heeft 18 Jul 2023 gereageerd op I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

8 25 Jul 2023
Antwoord van n. eggen

"Ik denk dat de reden om het in de omschrijving neer te zetten vooral voor de korte t…"

Kirsten van Opijnen heeft 5 Jun 2023 gereageerd op Vermelding persoonsgegevens in zaaksysteem (veld omschrijving)

8 5 Jun 2023
Antwoord van Kirsten van Opijnen

"Bij ons is senior infromatiebeheerder schaal 9, maar hier zit ook een stukje functio…"

Kirsten van Opijnen heeft 5 Jun 2023 gereageerd op Functieschaal senior archiefmedewerker

7 5 Jun 2023
Antwoord van Danny Adams

"Wij hebben afgesproken geen persoonsgegevens in de omschrijving op te nemen. Dit hee…"

Kirsten van Opijnen heeft 26 Mei 2023 gereageerd op Vermelding persoonsgegevens in zaaksysteem (veld omschrijving)

8 5 Jun 2023
Antwoord van Kirsten van Opijnen

"Zou je er een afdruk van kunnen maken? of afdrukken naar pdf? en dat dan vervolgens…"

Kirsten van Opijnen heeft 13 Feb 2023 gereageerd op Archiveren / registreren versleutelde berichten (e-mails)

2 23 Feb 2023
Antwoord van Ruud van Beugen

"Volgens mij is de nieuwsbrief een product/document uit verschillende zaaktypen. De i…"

Kirsten van Opijnen heeft 23 Jan 2023 gereageerd op Bewaartermijn externe nieuwsbrief door ons verzonden

5 3 Feb 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden