Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'digitalisering' (14)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

TMLO-inrichting van een bouwvergunningenarchief

Beste collega’s, Bij de gemeente Den Haag zijn we bezig met een project om het bouwvergunningenarchief te digitaliseren op Metamorfozekwali…

Begonnen door Cynthia Hamberg

4 10 Jan 2019
Antwoord van Yvonne Welings

Advies Raad van State:effecten van de digitalisering voor de rechtsstatelijke verhoudingen

Op de sociale media wordt het advies van de Raad van State (RvS) veelvuldig besproken. Je vindt het advies hier. Als oplossing adviseert de…

Begonnen door Yvonne Welings

1 10 Sept 2018
Antwoord van Henk Sligman

Digitalisering moet je als gemeente vooral zelf doen

In Binnenlands Bestuur van 20 april 2018 is een artikel gepubliceerd dat zeer lezenswaardig is. Aan het woord is Jan Meijsen van de gemeent…

Begonnen door Yvonne Welings

0 22 Apr 2018

Formatie en informatisering

Het is een bekend feit dat in een tijd dat de formatie van een nieuw Kabinet wordt vormgegeven verschillende lobbyisten hun stem laten hore…

Begonnen door Yvonne Welings

0 2 Apr 2017

Banen verdwijnen door digitalisering werkprocessen ?

Medewerkers van de rechterlijke macht zijn boos. Medewerkers van de rechtbank in Maastricht hebben vanochtend 7 september voor korte tijd h…

Begonnen door Yvonne Welings

4 23 Jun 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Het digitale postboek (outputmanagement)

Soms komen oude ideeën weer opnieuw opborrelen. In mijn organisatie hebben we het zaaksysteem gekoppeld aan MijnOverheid. Er moet nog een b…

Begonnen door Marco Klerks

9 12 Jun 2016
Antwoord van Marco Klerks

Scannen en e-depot in Amsterdam

Studiedag BRAIN Afgelopen maandag 6 oktober woonde ik in Amsterdam de studiedag van BRAIN bij over de scanstraat en het e-depot van Amsterd…

Begonnen door Yvonne Welings

3 15 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Project digitale bouwtekeningen WOB verzoek

Collega's, Wie heeft ervaring/ contact met v/h stichting pdbt (www.pdbt.nl) . Deze organisatie heeft een aantal van mijn gemeenten benaderd…

Begonnen door Hajo de Roo

22 10 Dec 2012
Antwoord van Cees de Groot

DIV- en organisatievisie

Ik weet niet of dit al bij andere organisaties een punt is geweest, maar in hoeverre is het belangrijk dat DIV dezelfde visie op HNW heeft…

Begonnen door Marik

1 24 Feb 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Digitale handtekening als belemmering bij vervangingsproces?

Zijn er collega's die ervaring hebben met vervangingsprojecten die vertraging oplopen, minder succesvol zijn dan vooraf bedacht of misschie…

Begonnen door Theo Kremer

3 30 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden