Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'bewaartermijn' (10)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

OP mijn werk gebruiken we i-Navigator (en ook veel zaaktypen daaruit). Sinds 2 weken kunnen we  het historie overzicht van de resultaattype…

Begonnen door n. eggen

8 25 Jul 2023
Antwoord van n. eggen

Hoe lang bewaar je data?

Sinds gemeentelijke selectielijst 2020 weten we dat we besluitvormende algoritmes moeten bewaren en archiveren, maar hoe staat het met data…

Begonnen door Yvonne Welings

4 26 Apr 2023
Antwoord van Yvonne Welings

Nieuwe bewaartermijn; Koninklijke Onderscheidingen

Aanleiding Brabantse gemeenten ontvingen eind januari 2021 een mail van de provincie Noord-Brabant. de mail werd geschreven op verzoek van…

Begonnen door Yvonne Welings

5 22 Aug 2022
Antwoord van Danny Adams

Vraag: bewaartermijn Back-up

Het kan aan mij liggen, maar de laatste tijd is oud-burgemeester van Weert Jos Heijmans (D66) steeds in het nieuws. Een van de onderwerpen…

Begonnen door Yvonne Welings

13 10 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

Bewaartermijn scans van kentekens

Bewaartermijn scans kentekens Met de AVG wordt het nog belangrijker om tijdig informatie te vernietigen. Maar welke termijn houd je dan aan…

Begonnen door Yvonne Welings

1 24 Mei 2018
Antwoord van Yvonne Welings

Langere bewaartermijn financiele stukken inzake onroerendgoed transacties.

Er is, ook in de nieuwe selectielijst "2017" een onderscheid in bewaartermijn van vernietigbare financiele stukken en die mbt onroerendgoed…

Begonnen door John Derickx

4 30 Nov 2016
Antwoord van Erik Müller

Bewaartermijn stukken WOB

Kunt u mij zeggen hoe lang de bewaartermijn is van stukken en het verslag van een onderzoek op grond van de WOB. Is dit één jaar of is de b…

Begonnen door Marc Bonnes

6 9 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

bewaartermijn Inspectierapporten Toezicht op de Kinderopvang

Beste vakgenoten, Ik werk bij een GGD die toezicht houdt op de kwaliteit van de kinderopvang. In de nieuwe versie van de gemeentelijke sele…

Begonnen door Geuko de Groot

8 7 Feb 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

Metadata vernietigen, dat moet!

De vraag en het antwoord Een vraag die ik al verschillende keren voorbij heb horen komen is "Moeten metadata ook vernietigd worden?" Mijn…

Begonnen door Marco Klerks

6 7 Mrt 2012
Antwoord van Robin Lassche

Wet BIBOB en bewaartermijnen

Onlangs had ik een gesprek met een ambtenaar van de vakafdeling over de Wet BIBOB. Daarbij kwam aan de orde dat er na twee jaar niet meer t…

Begonnen door Stefan van den Deijssel

2 31 Aug 2011
Antwoord van Peter

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden