Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'archivering' (20)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Archiveren dubbele registers van de Burgerlijke Stand

Misschien weet je het wel, misschien weet je het niet dat de dubbele registers van de Burgerlijke Stand worden bewaard in het e-depot van J…

Begonnen door Yvonne Welings

0 19 Jun 2018

social media archiveren?

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar het archiefwaardig zijn van social media. Kijk naar het voorval in Alphen aan den Rijn. Daar werd…

Begonnen door Gerdien Drost

33 4 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Websitearchivering

Doordat web 2.0 (en zelfs web 3.0 al) upcomming zijn, moeten wij als Div'ers ons ook gaan afvragen hoe wij de website eventueel gaan archiv…

Begonnen door Lammerts van Bueren

19 4 Mei 2016
Antwoord van jack karelse

(Archief en ICT) Sociale Dienst ligt in scheiding

In de NRC van maandag 14 maart 2016 is een artikel opgenomen van Eppo König met de titel De sociale dienst ligt in scheiding. Wat is er aan…

Begonnen door Yvonne Welings

0 17 Mrt 2016

Vervangingsbesluit bestemmingsplannen, van digitaal naar analoog ?

In maart 2009 plaatste ik voor het eerst een bericht op dit netwerk over de beoogde digitalisering van bestemmingsplannen. De Wet WRO trad …

Begonnen door Yvonne Welings

15 8 Dec 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Losse" documenten archiveren

Hallo allemaal, Vanwege de herindeling met Bernisse, zijn we in Spijkenisse bezig met het opschonen van ons (digitale) archief. Eén van de…

Begonnen door Leonie Voogt-de Raad

7 27 Aug 2014
Antwoord van J.Kooiker

Archivering in applicatie Suite4omgevingsdiensten ?

In het laatste Centric nummer van november 2013 is een artikel gewijd aan de informatiestromen bij de omgevingsdienst Rivierenland (ODR).  …

Begonnen door Yvonne Welings

2 22 Dec 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Behandeling en archivering van exploten (dagvaardingen, (loon)beslagen, betekeningen)

Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar de registratie en archivering van exploten. Ik probeer het werkproces in kaart te brengen…

Begonnen door Ilse Slootweg

3 16 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

Digitale dragers in papieren omgeving

Dag, Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het bewaren van digitale dragers in een papieren omgeving. Bij het ontbreken van een e-dep…

Begonnen door Ruben de Vos

3 10 Mei 2011
Antwoord van Bas de Groot

Omgevingsvergunning 1 oktober. Is iedereen er klaar voor ?

De introductie van de omgevingsvergunning, over de WABO hebben we het niet meer, nadert met rasse schreden.  Binnen deze community is volop…

Begonnen door Yvonne Welings

2 10 Aug 2010
Antwoord van Mariska Tebbenhof

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden