Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'DMS' (16)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Projectmap, werkmap en samenwerkingsmap in DSO – LV (Digitaal Stelsel Omgevingswet – Landelijke Voorziening)

Vanaf 2021 gaat de Omgevingswet in werking. En moet het basisniveau voor de landelijke voorziening in 2020 op orde zijn. De gegevens/ docum…

Begonnen door Henry van der Zwan

3 4 Okt 2019
Antwoord van Henry van der Zwan

We gaan zaakgericht werken: En wat doen we met ons 'oude' DMS?

Hallo, Onze gemeente staat aan de vooravond van een overstap naar zaakgericht werken. Dit impliceert ook de aanschaf van een e-suite met ge…

Begonnen door mireille van der Wal

15 25 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Overheidsdocumenten buiten de EU

Regelmatig hoor je dat het beheer en de opslag van overheidsdocumenten niet buiten de Europese Unie mag plaatsvinden. In de digitale wereld…

Begonnen door Han Adriaans

3 13 Jan 2015
Antwoord van Han Adriaans

Recente Criteria en (pakket) programma van eisen DMS/RMA icm zaaksysteem

Wie kan mij helpen aan een recent opgesteld pakket / programma van eisen en belangrijkste criteria (must havens)voor aanschaf DMS/RMA icm z…

Begonnen door Martin Vervest

8 2 Sept 2014
Antwoord van Rob van der Velde

Bulkscannen

Beste mensen, Ik weet niet zeker of ik hier op het goede forum zit. Meld me dit dan met eventuele alternatieven. Binnen onze DIV-afdeling w…

Begonnen door Gerard Couturier

11 19 Aug 2014
Antwoord van John Keulen

Wie heeft een Programma van Eisen voor de data-migratie naar een nieuw DMS ?

Ik ben betrokken bij het opstellen van een Programma van Eisen (PvE) voor de vervanging van een aantal applicaties waaronder het DMS. Naas…

Begonnen door Jules Lauwerier

5 18 Jul 2014
Antwoord van André Plat

Wat zijn verbeteringen voor een DMS ?

Deze week (januari 2014) verscheen het rapport Duurzaam duurt het langst, samengesteld oor de Erfgoedinspectie, over digitalisering en duur…

Begonnen door Yvonne Welings

4 27 Jan 2014
Antwoord van Marco Klerks

NAW gegevens en DMS

Zijn er gemeenten in Nederland die de NAW gegevens uit het handelsregister Kamer van Koophandel en het GBA koppelen aan het DMS ? Dan zou…

Begonnen door Yvonne Welings

5 27 Jan 2014
Antwoord van Bianca Hornstra

Welke gemeentelijke organisatie heeft een DMS dat door de gebruikers gewaardeerd wordt met een 8?

De gebruikers van ons DMS waarderen het met een 5. Dit zget misschien iets over het DMS, maar het zou ook kunnen liggen aan andere factoren…

Begonnen door Marc Bonnes

4 1 Mei 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Toevoegen object- en locatiegegevens aan DMS

Een veelgesteld ervaringscijfer is dat 80% van alle gemeentelijke informatie locatiegebonden is. Dat betekent dat er mijns inziens grote mo…

Begonnen door Maayke de Coninck

3 12 Apr 2013
Antwoord van Theo Kremer

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden