Discussies van Yvonne Welings (4,104)

Discussies waarop is gereageerd (3323) Antwoorden Recente activiteiten

"@Mark, bestaat er geen mogelijkheid om samen met buurgemeenten (digitale) abonnement…"

Yvonne Welings heeft 16 Jan 2012 gereageerd op Benchmarken kosten abonnementen

4 6 Feb 2012
Antwoord van henk claassen

"Ten behoeve van een audit ? Kan je dat meer uitleggen ?"

Yvonne Welings heeft 16 Jan 2012 gereageerd op DIV opnemen in SSC

10 10 Jan 2013
Antwoord van Mark Hoogland

"Maarten-Jan, Ik heb geen idee hoe duurzaam MIME is...ik zou dat ook zo graag willen…"

Yvonne Welings heeft 12 Jan 2012 gereageerd op E-mail en bestandsformaten

16 6 Feb 2012
Antwoord van Glenn Maes

"@Maarten-Jan, bedankt voor het antwoord. Vooral projectarchieven kunnen veel bestuur…"

Yvonne Welings heeft 12 Jan 2012 gereageerd op E-mail en bestandsformaten

16 6 Feb 2012
Antwoord van Glenn Maes

"Voor vernietiging Euro Archive.  (Hilvarenbeek, Goirle) Voor semistatisch Allbidigt…"

Yvonne Welings heeft 11 Jan 2012 gereageerd op Uithuisplaatsing archiefbescheiden

2 13 Jan 2012

"@Ilse, een aanvullende vraag , is het een specifieke sector waar je belangstelling v…"

Yvonne Welings heeft 10 Jan 2012 gereageerd op Behandeling en archivering van exploten (dagvaardingen, (loon)beslagen, betekeningen)

3 16 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

"Misschien ook nog een idee om regionaal samen te werken, zie deze link."

Yvonne Welings heeft 9 Jan 2012 gereageerd op Taken vanuit DIV naar het KCC of structureel nauwer samenwerken?

5 17 Jan 2012
Antwoord van sandra Sip

"@Robert, zie ook deze link naar de eerdere gedachtewisseling op dit onderwerp."

Yvonne Welings heeft 6 Jan 2012 gereageerd op Taken vanuit DIV naar het KCC of structureel nauwer samenwerken?

5 17 Jan 2012
Antwoord van sandra Sip

"Afgezien wat je als nieuw definieert, maak onderscheid tussen I en A zoals Corne Dek…"

Yvonne Welings heeft 6 Jan 2012 gereageerd op De DIV er, een verloren beroep

40 21 Feb 2012
Antwoord van Gert Carras

"@Nadia, conclusies heb ik nog niet getrokken. Ik heb alleen een signaal af willen ge…"

Yvonne Welings heeft 5 Jan 2012 gereageerd op Van HBO naar MBO in tijden van economische crises ?

6 5 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden