Discussies van Esther Uiterlinden (10)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Bedankt, maar niet helemaal wat ik zoek. Het gaat hier dus niet om het inrichten van…"

Esther Uiterlinden heeft 29 Jan gereageerd op Plannen van vernietiging 'vernietigingskalender'

5 31 Jan
Antwoord van Milan Bor

"Dat is een mooie oplossing! Hebben jullie daar ook input uit meerdere applicaties? …"

Esther Uiterlinden heeft 29 Jan gereageerd op Plannen van vernietiging 'vernietigingskalender'

5 31 Jan
Antwoord van Milan Bor

"Ik heb dit voor het bedrijf van mijn schoonouders ook uitgezocht destijds. De enige…"

Esther Uiterlinden heeft 31 Okt 2023 gereageerd op sluiting - overdragen Archief

3 31 Okt 2023
Antwoord van Patrick froentjes

"Formeel gaat de selectielijst over processen, en juist niet over type documenten. Je…"

Esther Uiterlinden heeft 9 Okt 2023 gereageerd op Selectielijst 2020 - werkprocesbeschrijvingen

2 6 Nov 2023
Antwoord van Wouter Verdaas

"Als het voor de terugvindbaarheid is zou ik het altijd in een ander veld opnemen, zo…"

Esther Uiterlinden heeft 24 Mei 2023 gereageerd op Vermelding persoonsgegevens in zaaksysteem (veld omschrijving)

8 5 Jun 2023
Antwoord van Kirsten van Opijnen

"Het zou ook nog onder 13. geschillen behandelen vallen. "

Esther Uiterlinden heeft 22 Mei 2023 gereageerd op Bewaartermijn discriminatie melding

3 23 Mei 2023
Antwoord van Margot Righart

"Ik zou in het beleid een "tenzij" voor een hybride situatie opnemen én ervoor zorgen…"

Esther Uiterlinden heeft 22 Mei 2023 gereageerd op Als alles in een Digitaal Archief Depot leidend is mogen dan fysieke informatieobjecten vanwege hun uiterlijke vorm of kenmerken als 'Kopie' worden bewaard?

4 22 Mei 2023
Antwoord van Esther Uiterlinden

"Ja dat is My Lex pro.  "

Esther Uiterlinden heeft 29 Mrt 2023 gereageerd op Vernietigen uit applicaties

11 29 Mrt 2023
Antwoord van Esther Uiterlinden

"Wij zijn bezig met My-Lex Legacy om te kunnen vernietigen uit applicaties die zelf d…"

Esther Uiterlinden heeft 22 Feb 2023 gereageerd op Vernietigen uit applicaties

11 29 Mrt 2023
Antwoord van Esther Uiterlinden

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden