Discussies van Marian v.d Wetering (32)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Gefeliciteerd! Ik kom graag een keer kijken naar jullie WABO proces."

Marian v.d Wetering heeft 15 Apr 2011 gereageerd op Gemeente Putten zet belangrijke stap naar papierloze organisatie

14 25 Jul 2011
Antwoord van Henk Sligman

"Ik heb jullie besluit gelezen. Helder. Ga het in Lochem ook bespreken. Nog een vraag…"

Marian v.d Wetering heeft 15 Apr 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

72 23 Dec 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Hallo. Het gaat niet alleen over het al of niet modulair archiveren i.v.m. met bewaa…"

Marian v.d Wetering heeft 26 Nov 2010 gereageerd op Leidraad WABO-DIV / archivering /"ordeningsplan"

12 26 Nov 2010
Antwoord van Marian v.d Wetering

"Ik had al iets langs zien komen. Tot dit werkt zullen we toch nog even iets anders m…"

Marian v.d Wetering heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Uitbesteden van het scannen van groot formaat (>A3) documenten

15 21 Jun 2012
Antwoord van M Elzinga

"Hallo allemaal. Bedankt voor de informatie. Er zijn kleinere bedrijven die ook groot…"

Marian v.d Wetering heeft 1 Sept 2010 gereageerd op Uitbesteden van het scannen van groot formaat (>A3) documenten

15 21 Jun 2012
Antwoord van M Elzinga

"Hallo Dick. Ik heb de nieuwe versie 1.1. gebruikt. De opsteller van de leidraad zal…"

Marian v.d Wetering heeft 26 Aug 2010 gereageerd op Leidraad WABO-DIV / archivering /"ordeningsplan"

12 26 Nov 2010
Antwoord van Marian v.d Wetering

"Dag Rudy. Graag vast opsturen dan. We zijn ook al wel bezig geweest natuurlijk met d…"

Marian v.d Wetering heeft 23 Aug 2010 gereageerd op Leidraad WABO-DIV / archivering /"ordeningsplan"

12 26 Nov 2010
Antwoord van Marian v.d Wetering

"Gemeente Lochem werkt sinds kort met scansoftware van Kofax voor scannen en herkenne…"

Marian v.d Wetering heeft 23 Jul 2010 gereageerd op vraag: wie heeft ervaring met intelligente scansoftware van Kofax?

18 26 Nov 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Dit lijkt mij een erg theoretisch verhaal. Zo zitten de plaatjes van o.a. EGEM ook i…"

Marian v.d Wetering heeft 11 Mrt 2010 gereageerd op Gebruik van SquitXO als archief

15 25 Mrt 2010
Antwoord van Chris Nijhuis

"Hallo Ton en Ria Ik neem toch aan dat niet alleen de documenten worden overgezet naa…"

Marian v.d Wetering heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op Gebruik van SquitXO als archief

15 25 Mrt 2010
Antwoord van Chris Nijhuis

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden