Discussies van Jean-Luc Rouvroye (124)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Recente activiteiten

"Dat gaat meer over gebruik van de PIP en mijn.overheid (zal voor een veiligheidsregi…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 27 Jan 2021 gereageerd op Squit2020/InProcess zaken als DMS/zaaksysteem

9 27 Jan 2021
Antwoord van Gerben Weenink

"Hoi Gerben, dit is wel een leuke vraag! Bij de gemeente waar ik werk was InProces he…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 26 Jan 2021 gereageerd op Squit2020/InProcess zaken als DMS/zaaksysteem

9 27 Jan 2021
Antwoord van Gerben Weenink

"Bij de gemeente Winterswijk worden Facebook en Twitter wekelijks gearchiveerd bij Ar…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 4 Jan 2021 gereageerd op Gebruik en archivering Social Media

4 5 Jan 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Leon, dank je wel, dit is precies de richting die ik zocht! De scans zijn een ja…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 17 Sept 2020 gereageerd op Scans achteraf verbeteren

3 17 Sept 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Ik heb, net als Rens, de indruk dat het gaat om een verplaatsing van gegevens van de…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 16 Sept 2020 gereageerd op Migratie My Corsa NxT

5 16 Sept 2020
Antwoord van Teun de Reijke

"Naar mijn mening zou een handboek vervanging onafhankelijk moeten zijn van het zaaks…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 6 Jul 2020 gereageerd op Externe audit op vervangingsprocedure

9 9 Jul 2020
Antwoord van Niels Komen

"Interessant. Zo werkt het bij ons nu ook, maar de optie om bestanden daar op te slaa…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 10 Jun 2020 gereageerd op Coronavirus, gevolgen voor de dagelijkse werkzaamheden

30 2 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij de RHC's was ooit een voorstel van 1,10 per inwoner per jaar. Bij het Nationaal…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 10 Jun 2020 gereageerd op Prijsmodellen e-depots

3 10 Jun 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Wat een interessant gevolg is van de coronacrisis is dat met stoom en kokend water v…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 9 Jun 2020 gereageerd op Coronavirus, gevolgen voor de dagelijkse werkzaamheden

30 2 Mei 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Yvonne, als processen inefficiënt blijken, dan vind ik dat er kritisch moet worden g…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 4 Jun 2020 gereageerd op Inrichten van de rol / functie van gemeentearchivaris

12 28 Feb 2023
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden