Discussies van Sven Blom | KBenP (85)

Discussies waarop is gereageerd (72) Antwoorden Recente activiteiten

"Ook in de adviezen die wij schrijven kiezen wij eigenlijk altijd voor beide opties.…"

Sven Blom | KBenP heeft 17 Jan 2023 gereageerd op Beleid (de)centrale (zaak)applicaties

6 29 Jan 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik herken de vraag en ben daar ook weleens naar opzoek geweest. Dat valt tegen. Volg…"

Sven Blom | KBenP heeft 9 Dec 2020 gereageerd op Vraag: bewaartermijn Back-up

13 10 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"35 pagina's over niets anders dan een vorm van informatie. Ik blijf het bijzonder vi…"

Sven Blom | KBenP heeft 23 Jul 2020 gereageerd op Wat is de bewaartermijn van chatberichten?

4 28 Jul 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Gerrit, volgens mij moet je hierbij kijken naar de context. Als deze context rel…"

Sven Blom | KBenP heeft 10 Jul 2019 gereageerd op Bestuurlijke Besluitvorming ten overstaan van inhoudelijke zaken in het zaaksysteem

2 10 Jul 2019
Antwoord van Eric van Opstal

"Ik denk dat de (toekomstige) oplossing ligt in het niet meer registreren in het 'pos…"

Sven Blom | KBenP heeft 30 Apr 2019 gereageerd op Hoe ingekomen post te registreren bij gebruik van YouForce

7 30 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Haha bedankt, maar zo bedoelde ik het niet helemaal. Snap dat het nu een beetje vree…"

Sven Blom | KBenP heeft 15 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dag Ludwig, ik ben toch benieuwd. Doel je hiermee op de aanpak/strategie die wij sam…"

Sven Blom | KBenP heeft 15 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Ik heb zelf wel het gevoel dat CG juist een positieve kant op gaat. Natuurlijk altij…"

Sven Blom | KBenP heeft 12 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dag Kitty, ik kan het niet meer met je eens zijn! Zie ook ons verhaal op https://zaa…"

Sven Blom | KBenP heeft 25 Okt 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Ik zie nu pas de andere reactie. Sorry voor het dubbele antwoord. Fijn dat je onze s…"

Sven Blom | KBenP heeft 1 Okt 2018 gereageerd op welke gemeente gebruikt ook Inproces van Brein?

8 1 Okt 2018
Antwoord van Rita van Ettikhoven

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden