Discussies van Bas de Groot (138)

Discussies waarop is gereageerd (128) Antwoorden Recente activiteiten

"Het exploot dient te worden overhandigd/uitgeschreven op basis van het Wetboek van b…"

Bas de Groot heeft 16 Jan 2012 gereageerd op Behandeling en archivering van exploten (dagvaardingen, (loon)beslagen, betekeningen)

3 16 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

"Dg Maarten, zoals Yvonne aangeeft is het moeilijk om hier concreet op te reageren: j…"

Bas de Groot heeft 16 Jan 2012 gereageerd op DIV opnemen in SSC

10 10 Jan 2013
Antwoord van Mark Hoogland

"Ik heb overigens ook nog geen model hiervoor kunnen vinden..."

Bas de Groot heeft 16 Jan 2012 gereageerd op Model voor verklaring van conversie of migratie

12 9 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Uit de Archiefregeling (artikel 25): 2. Iedere conversie of migratie van digitale ar…"

Bas de Groot heeft 16 Jan 2012 gereageerd op Model voor verklaring van conversie of migratie

12 9 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"In ICT is hier ook al een tijdje een verschuiving aan de gang, en noemen ze het bees…"

Bas de Groot heeft 5 Jan 2012 gereageerd op De DIV er, een verloren beroep

40 21 Feb 2012
Antwoord van Gert Carras

"Overigens een mooi voorbeeld van hoe het ook kan: http://www.naa.gov.au/records-mana…"

Bas de Groot heeft 4 Jan 2012 gereageerd op Nieuwe Baseline Informatiehuishouding Gemeenten, ga je het gebruiken en hoe?

7 6 Jan 2012
Antwoord van henk claassen

"@Ton: ik denk dat mijn laatste zin voor meerdere interpretaties vatbaar was, ik bedo…"

Bas de Groot heeft 4 Jan 2012 gereageerd op reikwijdte 'naar aard bestemd te berusten'

11 4 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

"*zucht*...geweldig dat ICT aangeeft wat er technisch allemaal mogelijk is, dat uitvo…"

Bas de Groot heeft 3 Jan 2012 gereageerd op Welke gemeente bereidt zich voor op veranderingen informatiestromen Sociale Zekerheid ?

7 3 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Ton: die instelling zullen we zowiezo steeds meer gaan zien omdat we steeds vaker t…"

Bas de Groot heeft 3 Jan 2012 gereageerd op reikwijdte 'naar aard bestemd te berusten'

11 4 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

"Als extra olie op het vuur hier een praktische handreiking voor record managers"

Bas de Groot heeft 3 Jan 2012 gereageerd op De DIV er, een verloren beroep

40 21 Feb 2012
Antwoord van Gert Carras

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden