Discussies van Jolanda de Jong (90)

Discussies waarop is gereageerd (85) Antwoorden Recente activiteiten

"Als ik het goed begrijp, Marco, pleit jij dus eigenlijk voor een verzwaring van de w…"

Jolanda de Jong heeft 4 Okt 2018 gereageerd op Waarom de elektronische handtekening een risico is voor duurzame toegankelijkheid... (en wat doen we er aan?)

6 10 Okt 2018
Antwoord van Guus Benkers

"Op Zaaksystemen in beeld staan 26 gemeenten, die je zou kunnen benaderen."

Jolanda de Jong heeft 30 Sept 2018 gereageerd op welke gemeente gebruikt ook Inproces van Brein?

8 1 Okt 2018
Antwoord van Rita van Ettikhoven

"Misschien is het visiedocument dat ik schreef voor het informatie- en archiefbeheer…"

Jolanda de Jong heeft 22 Mrt 2018 gereageerd op Opstellen visie op DIV/informatievoorziening en digitaal zaakgerichtwerken

12 22 Mrt 2018
Antwoord van Jolanda de Jong

"Wellicht kan vervreemding aan de orde zijn als bevoegdheden zijn overgedragen, en al…"

Jolanda de Jong heeft 15 Mrt 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Zijn bestuursorganen voor deze verzoeken straks, op grond van de Wet modernisering e…"

Jolanda de Jong heeft 26 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Voor wie er nog niet bekend mee is: met vragen of meldingen kun je ook terecht bij d…"

Jolanda de Jong heeft 3 Nov 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben geen juridisch expert. Maar misschien heb je m.b.t. 'historisch onderzoek' ie…"

Jolanda de Jong heeft 30 Okt 2017 gereageerd op Wetenschapsuitzondering in de AVG ongewijzigd, maar wat is precies historisch onderzoek?

8 13 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Over een bewaarstrategie voor digitale archiefbescheiden zegt de VNG Handreiking 'Ho…"

Jolanda de Jong heeft 18 Okt 2017 gereageerd op Handboek DIV / bewaarstrategie

15 20 Okt 2017
Antwoord van Gerdien Drost

"TenderNet bevat dergelijke documenten i.h.k.v. aanbestedingen. Rond de digitaliserin…"

Jolanda de Jong heeft 12 Aug 2017 gereageerd op Programma van eisen digitalisering bouwvergunningen

4 17 Okt 2017
Antwoord van Hiljo Hartgers

"Okay, dank Kees-Jan, je verhaal is helder. Ik vind de kwestie best ingewikkeld. Maar…"

Jolanda de Jong heeft 8 Aug 2017 gereageerd op bewaartermijnen voor WOZ-gegevens

20 27 Sept 2017
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden