Discussies van Stefan van den Deijssel (70)

Discussies waarop is gereageerd (59) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik heb er nog niet veel over gehoord, maar bij het Kennisinstituut Digitale Cultuur…"

Stefan van den Deijssel heeft 8 Jun 2017 gereageerd op .JSON

6 5 Jul 2017
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Ik heb vorig jaar (toen ik nog voor de gemeente Waalwijk werkte) de zaaktypecatalogu…"

Stefan van den Deijssel heeft 13 Apr 2017 gereageerd op Nieuwe selectielijst en ZTC

2 13 Apr 2017
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Hebben jullie dan scanners die je niet kan instellen? Je kan dus bijvoorbeeld niet d…"

Stefan van den Deijssel heeft 10 Apr 2017 gereageerd op Ervaringen gebruik UTT in relatie tot Handboek Vervanging

24 25 Jan 2021
Antwoord van Milan Bor

"Toen ik nog bij de gemeente Waalwijk werkte, heb ik hier een keer naar gekeken samen…"

Stefan van den Deijssel heeft 10 Apr 2017 gereageerd op Ervaringen gebruik UTT in relatie tot Handboek Vervanging

24 25 Jan 2021
Antwoord van Milan Bor

"Bij de gemeente Waalwijk heb ik managementinformatie zelf uit het zaaksysteem (Corsa…"

Stefan van den Deijssel heeft 14 Feb 2017 gereageerd op Managementinformatie uit zaakgericht werken

4 15 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Is het een optie om het dossier te vernietigen 5 jaar na ruiming? Wel vreemd dat hi…"

Stefan van den Deijssel heeft 31 Jan 2017 gereageerd op bewaartermijn vervallen graven

6 3 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Michelle, Zou je je e-mailadres aan mij willen geven via een privé-bericht? Dan…"

Stefan van den Deijssel heeft 12 Jan 2017 gereageerd op (Kwaliteits)controle zaakdossiers

22 12 Mrt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Ik denk dat het opnemen van lijstjes van documenten die in een zaak horen te zitten…"

Stefan van den Deijssel heeft 9 Jan 2017 gereageerd op (Kwaliteits)controle zaakdossiers

22 12 Mrt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Ik denk dat de managementrapportages het beste werken. Ik heb dit bij mijn vorige we…"

Stefan van den Deijssel heeft 19 Dec 2016 gereageerd op Zaken afhandelen door behandelaren in de organisatie

12 19 Dec 2016
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Ik denk trouwens dat wij (DIV/informatiebeheer) alleen moeten kijken of er juiste za…"

Stefan van den Deijssel heeft 16 Dec 2016 gereageerd op (Kwaliteits)controle zaakdossiers

22 12 Mrt 2018
Antwoord van Wim van Loon

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden