Discussies van Stefan van den Deijssel (70)

Discussies waarop is gereageerd (59) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik vind dit best een pittig onderwerp. Ik zou voor te bewaren processen sowieso niet…"

Stefan van den Deijssel heeft 28 Sept 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

"In de gemeente Uden is de registratie van documenten en dossiers/zaken decentraal be…"

Stefan van den Deijssel heeft 21 Aug 2018 gereageerd op Architectuurplaat voor data: ervaringen gevraagd

27 25 Apr 2019
Antwoord van Arjan Drupsteen

"Helemaal met je eens, Yvonne. Ik merk dat er met financiële risico's wel rekening wo…"

Stefan van den Deijssel heeft 20 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Ik ben een aantal jaren geleden bij een presentatie hierover geweest, daar werd naas…"

Stefan van den Deijssel heeft 13 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Hoi Marjolein, Ik heb interesse om mee te brainstormen. Bij mijn huidige werk staan…"

Stefan van den Deijssel heeft 13 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Ik zou er ook een deelzaak van maken. Het proces bestemmingsplan vaststellen bestaat…"

Stefan van den Deijssel heeft 26 Jul 2018 gereageerd op bewaartermijn zienswijzen

9 7 Aug 2018
Antwoord van Jan Bakker

"Zo ver ik heb begrepen is nazorg een korte hercontrole waarbij wordt gekeken of de v…"

Stefan van den Deijssel heeft 29 Mei 2018 gereageerd op Is 'nazorg' een apart werkproces?

5 5 Sept 2022
Antwoord van Marcel

"Beste Leon, Bij ons is het binnenkort ook mogelijk om facturen in te dienen via Pepp…"

Stefan van den Deijssel heeft 18 Mei 2018 gereageerd op E-Factureren wie is al bekend met het UBL formaat als e-factuur

7 4 Mrt 2019
Antwoord van Rens

"Volgens mij speelt dit probleem voornamelijk met persoonsgebonden zaken, zoals WMO-v…"

Stefan van den Deijssel heeft 8 Mei 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018
Antwoord van Marius Jansen

"Ik zit in een vergelijkbare situatie. Wij gaan binnenkort een audit-module op ons DM…"

Stefan van den Deijssel heeft 8 Dec 2017 gereageerd op MONITORING DOSSIERS EN PRIVACY

7 3 Jan 2018
Antwoord van Wim van Loon

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden