Discussies van Kirsten van Opijnen (33)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Hey Jan-Jaap, er staan geen aankondigingen in. Het is meer om te informeren over wat…"

Kirsten van Opijnen heeft 23 Jan 2023 gereageerd op Bewaartermijn externe nieuwsbrief door ons verzonden

5 3 Feb 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Ja gevoelsmatig is het 1 jaar. kijkende naar de selectielijst zou ik zeggen: 20.1 (t…"

Kirsten van Opijnen heeft 13 Sept 2022 gereageerd op bewaartermijn klantcontacten

8 4 Okt 2022
Antwoord van Danny Adams

"Hallo Anneke,  Wij hebben dit. Onze bureau gemeentesecretaris (ondersteuning van de…"

Kirsten van Opijnen heeft 7 Mrt 2022 gereageerd op Autorisatie rechten in zaaksysteem

5 21 Mrt 2022
Antwoord van Anneke Talens- Smit

"Bij ons valt het onder indiensttreding = 17.1 = 10 jaar na beëindiging dienstverband "

Kirsten van Opijnen heeft 24 Nov 2021 gereageerd op Loonbelastingverklaringen

2 24 Nov 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij hebben het ook op 6.1 staan "

Kirsten van Opijnen heeft 23 Nov 2021 gereageerd op Bewaartermijn inzageverzoeken AVG

8 25 Nov 2021
Antwoord van Denny Schouten

"Wij hebben een tijd geleden de functies bij ons herwaardeert. Als voorbereiding hier…"

Kirsten van Opijnen heeft 5 Okt 2021 gereageerd op Wat doet een Record Manager?

7 5 Okt 2021
Antwoord van Kirsten van Opijnen

"Hey Lola,   wat leuk dat je dit deelt. Bedankt, ik ga het rondsturen in mijn DIV tea…"

Kirsten van Opijnen heeft 15 Jun 2021 gereageerd op Praatplaat werkzaamheden DIV

7 23 Aug 2022
Antwoord van Peter Hepp

"Niet archiveren en niet aanwezig zijn dus dan twee verschillende zaken. Voor de WOB…"

Kirsten van Opijnen heeft 22 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Wat bijzonder, valt wel onder de WOB, maar niet onder de archiefwet... "

Kirsten van Opijnen heeft 22 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Bedankt voor de reacties tot nu toe. Inhuren is natuurlijk een optie, maar ik zou gr…"

Kirsten van Opijnen heeft 3 Jun 2020 gereageerd op Inrichten van de rol / functie van gemeentearchivaris

12 28 Feb 2023
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden