Discussies van Joost van Koutrik (56)

Discussies waarop is gereageerd (44) Antwoorden Recente activiteiten

"... niet vervreemding. :)"

Joost van Koutrik heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Ben ik een smokkelaar?

8 14 Feb 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Vroeg vorig jaar was er een discussie hierover op BREED na een bijdrage van gemeente…"

Joost van Koutrik heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Handtekening bij besluit verplicht?

7 13 Nov 2012
Antwoord van Rob Haans

"Kom er nu pas achter dat BREED geen 'Vind ik leuk'-knop heeft..."

Joost van Koutrik heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Verschillen in de oude en de op 26 juni 2012 vastgestelde gemeentelijke selectielijst

26 15 Okt 2012
Antwoord van Marius Jansen

"Er was wel een nieuwsbericht, maar een ledenbrief heb ik ook niet kunnen achterhalen…"

Joost van Koutrik heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Verschillen in de oude en de op 26 juni 2012 vastgestelde gemeentelijke selectielijst

26 15 Okt 2012
Antwoord van Marius Jansen

"Kweenie van die zaaktypen of kweenie wat er besproken wordt bij dat casus-overleg? :…"

Joost van Koutrik heeft 23 Aug 2012 gereageerd op Zaakgericht werken bij het Veiligheidshuis

8 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

"En in het casus-overleg worden de casussen besproken, of ook andere dingen? Ik voel…"

Joost van Koutrik heeft 23 Aug 2012 gereageerd op Zaakgericht werken bij het Veiligheidshuis

8 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

"Graag gedaan, maar aan mijn reactie heb je inhoudelijk nog niet zoveel. (Dus ik hoop…"

Joost van Koutrik heeft 23 Aug 2012 gereageerd op Zaakgericht werken bij het Veiligheidshuis

8 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

"Oeh, ketenprocessen! :) Dit is waarschijnlijk een inkopper, maar heeft het werk van…"

Joost van Koutrik heeft 17 Aug 2012 gereageerd op Zaakgericht werken bij het Veiligheidshuis

8 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

"Ik heb ze zelf niet, maar Marius Jansen heeft een handig inventarisatieschema gemaak…"

Joost van Koutrik heeft 31 Jul 2012 gereageerd op Normtijden scannen en registratie in zaaksysteem - graag jullie input!

5 4 Aug 2012
Antwoord van Marius Jansen

"Zie trouwens ook de eerdere discussies hierover (of ermee verbonden) op BREED hier:…"

Joost van Koutrik heeft 23 Jul 2012 gereageerd op papieren WMO-dossiers vernietigen na digitalisering?

6 7 Dec 2012
Antwoord van Leon van Oosterom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden