Discussies van Marius Jansen (110)

Discussies waarop is gereageerd (98) Antwoorden Recente activiteiten

"Misschien kan de afweging eenvoudiger liggen dan het nu lijkt.Je hebt analoge archie…"

Marius Jansen heeft 23 Mrt gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt
Antwoord van Leon van Oosterom

"Het punt van de toestemming voor het leggen en hebben van kabels en leidingen heeft…"

Marius Jansen heeft 9 Dec 2018 gereageerd op bewaartermijnen kabels en leidingen

12 9 Dec 2018
Antwoord van Marius Jansen

"Als ik het goed begrijp gaat het om een bouwvergunning voor het complex met meerdere…"

Marius Jansen heeft 9 Dec 2018 gereageerd op TMLO-inrichting van een bouwvergunningenarchief

4 10 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Wat is de aanleiding om pas voor digitale archiefbescheiden een protocol op te stell…"

Marius Jansen heeft 9 Dec 2018 gereageerd op Protocol voor vernietiging digitale bestanden

5 7 Jan
Antwoord van Wim van Loon

"Dat is zeker een goede aanvulling. Wanneer het de vernietiging van analoge documente…"

Marius Jansen heeft 10 Okt 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018

"In principe maakt het voor de verklaring van vernietiging niet uit of het analoge of…"

Marius Jansen heeft 10 Okt 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018

"Bij mij blijft de vraag hangen of het begrip vervreemding uitsluitend op de drager b…"

Marius Jansen heeft 7 Sept 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"@Jack, Het was nog vroeg:-), maar wanneer ik reacties teruglees sluit mijn beredener…"

Marius Jansen heeft 7 Mei 2018 gereageerd op Archivering van vergunningen aangevraagd bij de gemeente door de gemeente

18 7 Mei 2018
Antwoord van jack karelse

"Feitelijk zijn het ook twee afzonderlijke zaaktypen waar de gemeente twee rollen hee…"

Marius Jansen heeft 7 Mei 2018 gereageerd op Archivering van vergunningen aangevraagd bij de gemeente door de gemeente

18 7 Mei 2018
Antwoord van jack karelse

"Wat betreft het telkens verlengen van een vernietigingstermijn van nog in dienst zij…"

Marius Jansen heeft 17 Sept 2017 gereageerd op Staat de selectielijst boven de WBP?

8 17 Sept 2017

RSS

© 2019   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden