Discussies van Henry van der Zwan (45)

Discussies waarop is gereageerd (37) Antwoorden Recente activiteiten

"Vinden er nog gesprekken plaats of is er nog actuele info over het invoeren van 1 In…"

Henry van der Zwan heeft 11 Okt 2023 gereageerd op Dilemma Overheidsinformatie: Nieuwe partijen, rollen en verantwoordelijkheden

5 11 Okt 2023
Antwoord van Henry van der Zwan

"Hoi Yvonne, dat merk ik ook in de praktijk. Wetgeving conflicteert met elkaar op uit…"

Henry van der Zwan heeft 10 Okt 2023 gereageerd op Dilemma Overheidsinformatie: Nieuwe partijen, rollen en verantwoordelijkheden

5 11 Okt 2023
Antwoord van Henry van der Zwan

"Hoi Irene, dat zal vast een adequate logger zijn. Er zijn veel verschillende soorten…"

Henry van der Zwan heeft 17 Aug 2023 gereageerd op Vraag: thermo-/hygrometer archiefruimte gemeente

2 17 Aug 2023
Antwoord van Irene van der Wal

"Ja dat dacht ik ook. Maar het lijkt dat deze functie met name betrekking heeft op de…"

Henry van der Zwan heeft 1 Jun 2023 gereageerd op Functieschaal senior archiefmedewerker

7 5 Jun 2023
Antwoord van Danny Adams

"Lijkt mij een schaal 8 op dit moment. De beleidsvoorstellen die deze persoon behande…"

Henry van der Zwan heeft 25 Mei 2023 gereageerd op Functieschaal senior archiefmedewerker

7 5 Jun 2023
Antwoord van Danny Adams

"De Nationale ombudsman hanteert de volgende uitgangspunten: -Een overheidsinstantie…"

Henry van der Zwan heeft 17 Nov 2022 gereageerd op omgaan met vage brieven / verwarde personen

8 22 Mei 2023
Antwoord van Carolien Schelvis

"@Yvonne ook voor mij met aanvullende info toch nog onduidelijk:  pagina 30 van de ha…"

Henry van der Zwan heeft 18 Apr 2021 gereageerd op Collegebesluit bij uitzondering (actief) openbaar maken in kader van Woo?

3 18 Apr 2021
Antwoord van Henry van der Zwan

"@Erik van Hengel Heb je nog wat aan deze topic? http://www.breednetwerk.nl/forum/top…"

Henry van der Zwan heeft 19 Dec 2019 gereageerd op Omgevingswet: DSO en archivering bij gemeenten

30 15 Jan 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Even kort een reactie: kan het instellen van een landelijk archivariaat voor gemeent…"

Henry van der Zwan heeft 17 Dec 2019 gereageerd op Begrip Archiefdienst in de Archiefwet 2021

21 23 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Nou, ja, bij mij is er verwarring... Een archivaris benoemd door een college kan in…"

Henry van der Zwan heeft 8 Nov 2019 gereageerd op Aanwijzingsbesluit vervangt benoemingsbesluit archivaris uit de Archiefwet vanaf 2020

33 3 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden