Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Dat klopt Yvonne, dat is zo. En dat doen we ook bij nieuwe aanbestedingen. Alleen so…"

Marieke Klomp heeft 20 Jan 2020 gereageerd op Informatiebeheer in Competensys - ervaring gevraagd!

12 28 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Er zijn twee problemen (in mijn ogen): - Er kunnen geen bewaartermijnen worden toege…"

Marieke Klomp heeft 20 Jan 2020 gereageerd op Informatiebeheer in Competensys - ervaring gevraagd!

12 28 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Eens met Marjan en Maria. Het is wel zaak om de lijsten naar de juiste personen te s…"

Marieke Klomp heeft 3 Dec 2019 gereageerd op Verspreiden Vernietigingslijsten en AVG

5 9 Dec 2019
Antwoord van Anja Beving

"Herkenbaar dat op KIA vooral veel archivarissen reageren. Harde normen vinden blijft…"

Marieke Klomp heeft 26 Nov 2019 gereageerd op RODIN: gebrek aan toetsbare normen

24 28 Nov 2019
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Ik onderschrijf de reactie van Marius volkomen. Ik zou de vraag ook stellen op KIA o…"

Marieke Klomp heeft 30 Sept 2019 gereageerd op RODIN: gebrek aan toetsbare normen

24 28 Nov 2019
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Bij ons wordt deze opgenomen in het personeelsdossier en als grondslag gebruiken wij…"

Marieke Klomp heeft 26 Sept 2019 gereageerd op bruikleenovereenkomst mobiele telefonie

2 26 Sept 2019
Antwoord van Marieke Klomp

"Tilburg is in 's-Hertogenbosch geweest.  "

Marieke Klomp heeft 9 Sept 2019 gereageerd op Nieuwe functie bij de gemeente Tilburg: DIV auditor

14 24 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"In 's-Hertogenbosch werken we nu een paar jaar met een vergelijkbaar model. Dit is e…"

Marieke Klomp heeft 6 Sept 2019 gereageerd op Nieuwe functie bij de gemeente Tilburg: DIV auditor

14 24 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Hiljo, Wij doen hier niets mee, dus met een praktijkvoorbeeld kan ik je niet hel…"

Marieke Klomp heeft 26 Aug 2019 gereageerd op verzilverlening

4 26 Aug 2019
Antwoord van Marieke Klomp

"Wat is verzilverlening precies? Kun je misschien een link plaatsen naar wat achtergr…"

Marieke Klomp heeft 23 Aug 2019 gereageerd op verzilverlening

4 26 Aug 2019
Antwoord van Marieke Klomp

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden