Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"In het ruimtelijk domein zie je ook veel de wens om per object of locatie informatie…"

Marco Klerks heeft 18 Jan 2016 gereageerd op Zaakgericht werken: is nee ook een optie?

15 10 Feb 2016
Antwoord van jack karelse

"Ook hier in 's-Hertogenbosch wordt door de post-medewerkers de vertrouwelijke post g…"

Marco Klerks heeft 19 Nov 2015 gereageerd op Vertrouwelijke post openen en aan het DMS toevoegen

4 8 Dec 2015
Antwoord van Hans Dekker

"Ik weet niet zo goed hoe het bij ons is geregeld, maar ik weet wel dat een collega v…"

Marco Klerks heeft 19 Okt 2015 gereageerd op Vluchtelingen opvang en andere vraagstukken waarbij directe actie geboden is.

3 23 Okt 2015
Antwoord van Imre Grevers

"Hallo Jacko, ik noem het slechts een optie. Voor de ene organisatie geldt dat het go…"

Marco Klerks heeft 14 Okt 2015 gereageerd op Postverzending zonder postkamer

5 14 Okt 2015
Antwoord van Marco Klerks

"Zoals Joost al (min of meer) aangeeft, mag je een burger mailen als zij heeft aangeg…"

Marco Klerks heeft 11 Okt 2015 gereageerd op Papieren aanvraag - digitale reactie

4 13 Okt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"De vergunning kan alleen via e-mail verzonden worden, als de burger heeft aangegeven…"

Marco Klerks heeft 11 Okt 2015 gereageerd op Postverzending zonder postkamer

5 14 Okt 2015

"Reny, ik denk dat je op zoek bent naar wat in jargon heet: Digital Asset Management.…"

Marco Klerks heeft 11 Okt 2015 gereageerd op Beeldbank - hoe om te gaan met 'beheer op mediabestanden'?

2 11 Okt 2015

"Bij ons werd de " nieuwe" DIV vooral duidelijk voor de organisatie, doordat wij meer…"

Marco Klerks heeft 11 Okt 2015 gereageerd op rol DIV

12 6 Nov 2015
Antwoord van Piet Bouw

"@Yvonne, gegoogled en gevonden: http://files.d-nb.de/nestor/materialien/nestor_mat_0…"

Marco Klerks heeft 22 Sept 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"In 's-Hertogenbosch hebben wij thuiswerken mogelijk gemaakt door VDI in te zetten. E…"

Marco Klerks heeft 19 Sept 2015 gereageerd op Hoe bereik je dat archiefstukken ook echt in het DMS worden opgeslagen en niet op afdelingsschijf of cloud?

11 29 Okt 2015
Antwoord van Ron van der Weerd

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden