Discussies van Kees-Jan Vermeulen (129)

Discussies waarop is gereageerd (105) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Leo, we hebben bij het opstellen van de selectielijst hier naar gekeken, maa…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 4 Sept 2023 gereageerd op bewaren monumentensubsidies

9 4 Sept 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Robin, gewoon onder een 'afgehandelde' handhavingszaak archiveren."

Kees-Jan Vermeulen heeft 4 Sept 2023 gereageerd op Bewaartermijn waarschuwing handhaving door gemeente

2 4 Sept 2023

"Het zit em in het woordje 'Kan'. Wettechnisch gesproken is de selectielijst van toep…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 7 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Ik zie dat Mascha het al in de helpdesk heeft gezet (ik was een paar dagen op vakant…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 25 Jul 2023 gereageerd op I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

8 25 Jul 2023
Antwoord van n. eggen

"de historie wordt tegenwoordig alleen maar opgeslagen als de gebruiker zelf de datab…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 19 Jul 2023 gereageerd op I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

8 25 Jul 2023
Antwoord van n. eggen

"Liever dit melden bij helpdesk.dsp@sdu.nl "

Kees-Jan Vermeulen heeft 19 Jul 2023 gereageerd op I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

8 25 Jul 2023
Antwoord van n. eggen

"Hallo Jan, je mag ervanuit gaan dat de i-Navigator klopt. Ik ben van mening dat de…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 16 Mei 2023 gereageerd op bewaartermijnen uitvoering Participatiewet

2 16 Mei 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Johan, deze gegevens hebben een bewaartermijn van 1 jaar. Hoe minder tijd je…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 17 Apr 2023 gereageerd op Ontsluiting historische klantgeleiding gegevens

6 17 Apr 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hallo Johan, Ik heb wel een vraag over welke klanten het hier gaat. Gegevens over k…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 17 Apr 2023 gereageerd op Ontsluiting historische klantgeleiding gegevens

6 17 Apr 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hallo Wilma, dat kan kloppen. Dat heb ik niet nagekeken, maar de gemeenten hebben d…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Subsidieregeling IPS-trajecten gemeentelijke doelgroep - welke Selectielijst van toepassing?

6 5 Apr 2023

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden