Discussies van Gerdien Drost (52)

Discussies waarop is gereageerd (43) Antwoorden Recente activiteiten

"Persoonlijk snap ik de discussie niet zo goed. Ik ben op beide platformen actief. Ma…"

Gerdien Drost heeft 6 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"Ik zeg ook niet dat er niet naar compliancy toegewerkt moet worden. Ik zeg dat dat h…"

Gerdien Drost heeft 20 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Stelling 8: ‘Ongestructureerde data (e-mail, shares) zijn niet compliant te krijgen’

8 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Ik denk dat bewustwording een zeer grote rol speelt en gaat spelen. Niet alleen bewu…"

Gerdien Drost heeft 16 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Stelling 8: ‘Ongestructureerde data (e-mail, shares) zijn niet compliant te krijgen’

8 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Bijt de AVG niet ook met de DUTO richtlijnen? DUTO gaat uit van toegankelijkheid by…"

Gerdien Drost heeft 9 Mrt 2018 gereageerd op Van AVG, de digitale overheid en de archiefwet uit 1995

5 13 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Het is zeker een gevolg van gescheiden denken en werken. Maar ik denk ook dat de AVG…"

Gerdien Drost heeft 6 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Gescheiden denkwerelden?

2 6 Mrt 2018

"Simpel gezegd denk ik dat je van medewerkers mag verwachten wat ze aan het doen zijn…"

Gerdien Drost heeft 29 Jan 2018 gereageerd op Zaaktype toekennen: behandelaar of DIV medewerker?

9 7 Feb 2018
Antwoord van Roos van den Broek

"Archiefweb is open source? betekend dit dan ook dat je het in het RM van de organisa…"

Gerdien Drost heeft 1 Dec 2017 gereageerd op social media archiveren

4 2 Dec 2017

"Wanneer ik de wet Wet tot wijziging van de Wet openbaarheid van bestuur in verband m…"

Gerdien Drost heeft 24 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Volgens mij hebben een aantal gemeenten dit besluit genomen in het kader van de wet…"

Gerdien Drost heeft 23 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Dank je wel. Ik kon zelf de grondslag niet zo vinden. Maar heb m wel nodig.  "

Gerdien Drost heeft 14 Nov 2017 gereageerd op eisen kwaliteitssysteem

4 14 Nov 2017
Antwoord van Hanneke Withaar

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden