Discussies van Yvonne Welings (4,221)

Discussies waarop is gereageerd (3411) Antwoorden Recente activiteiten

"Belang van goede archivering wordt vaak onderschat zoals bij de Belastingdienst: htt…"

Yvonne Welings heeft 19 Jan 2020 gereageerd op Waarom maken wij ons druk?

24 10 Feb 2020
Antwoord van jack karelse

"Twee weken geleden kreeg ik de tip van iemand van VNG Realisatie dat wanneer je als…"

Yvonne Welings heeft 19 Jan 2020 gereageerd op Informatiebeheer in Competensys - ervaring gevraagd!

12 28 Jan 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Over het algemeen wordt afgeraden brondocumenten te vervangen. Inderdaad om wat je n…"

Yvonne Welings heeft 18 Jan 2020 gereageerd op Vervangen van brondocumenten Burgerzaken

1 18 Jan 2020

"Marieke, ik ken het systeem niet, maar heb laatst wel een demonstratie bijgewoond va…"

Yvonne Welings heeft 17 Jan 2020 gereageerd op Informatiebeheer in Competensys - ervaring gevraagd!

12 28 Jan 2020

"Zie ook: http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/clientenrecht-en-het-elektronisch-p…"

Yvonne Welings heeft 16 Jan 2020 gereageerd op Stappenplan opschoning medisch archief

9 21 Jan 2020
Antwoord van Raymond Juliana

"Zag dit nog voorbij komen: https://www.vindomgevingszaken.nl/whitepaper-van-bestemmi…"

Yvonne Welings heeft 13 Jan 2020 gereageerd op zaaktypen Omgevingswet voor planvorming/beleid

7 14 Jan 2020
Antwoord van Ewald te Koppele

"Neem contact op met Mark van den Broek, lid van Breed en telefoonnummer staat erbij.…"

Yvonne Welings heeft 10 Jan 2020 gereageerd op zaaktypen Omgevingswet voor planvorming/beleid

7 14 Jan 2020

"Stem de zaaktypen af met de eigen organisatie en de ketenpartners. iZTC is een handi…"

Yvonne Welings heeft 10 Jan 2020 gereageerd op zaaktypen Omgevingswet voor planvorming/beleid

7 14 Jan 2020

"Dank voor je antwoord, mijn verwachting is gezien de ontwikkelingen bij de RHC’s de…"

Yvonne Welings heeft 10 Jan 2020 gereageerd op 10 jaren blokken verplicht?

20 11 Jan 2020
Antwoord van Wim van Dongen

"Dat staat in de blog, Awb, het lijkt mij uit het oogpunt van informatiebeveiliging g…"

Yvonne Welings heeft 9 Jan 2020 gereageerd op elektronische verzending van besluiten (e-mail als officieel kanaal)

6 9 Jan 2020

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden