Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Website over de praktijkcase digitaal werken online gegaan!

De Website Werken met digitale documenten? Praktijkervaringen van de mensen van het waterschap Brabantse Delta binnen het project Deltadigi…

Begonnen door Heleen Dragt

0 23 Mrt 2012

Ontvangstbevestigingen

Binnen onze gemeente zijn we aan het uitzoeken voor welke processen we nog ontvangstbevestigingen (blijven) sturen. Bezwaar- en beroepschri…

Begonnen door Arjan Drenthen

1 18 Mrt 2012
Antwoord van Joost Geraets

Analoge vakbladen, een gepasseerd station ?

Om bij te blijven in het vakgebied lees ik diverse vakbladen zoals het Overheidsdocumentatie (OD ) en het Archievenblad. Sinds de introduct…

Begonnen door Yvonne Welings

4 18 Mrt 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Gaten in het geheugen? Nee toch zeker! Nieuwe themasite informatiebeheer.

Wat u zou willen weten, wat u zou moeten weten en alles dat u stiekem bent vergeten over informatiebeheer staat nu op de nieuwe themasite i…

Begonnen door Yvonne Welings

0 15 Mrt 2012

Ongestructureerde informatie in DMS

Zijn er ook gemeenten die ervaring hebben met het opslaan van ongestructureerde informatie in het DMS?

Begonnen door Leon van Oosten

3 13 Mrt 2012
Antwoord van Hillie Damman

SharePoint en archivering op langere termijn

Tegenwoordig wordt er in veel organisaties gebruik gemaakt van SharePoint als communicatieplatform of om samen te werken. Soms wordt het ze…

Begonnen door Glenn Maes

8 13 Mrt 2012
Antwoord van Hillie Damman

Gebruik DSP in Corsa

Bij mijn gemeente gebruiken we de I-Controller om zaaktypes in Corsa te importeren. Op dit moment kunnen we het zaaktype (en tegelijk docum…

Begonnen door Jean-Luc Rouvroye

7 12 Mrt 2012
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Digitale informatie is (te) duur !

Eind april 2012 is het weer zover, de Overheid @ ICT beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Het belooft een veelbelovend event te worden voor L…

Begonnen door Yvonne Welings

0 11 Mrt 2012

Voorbeelden/ontwikkelingen van digitale handtekening overheidsorganisatie in post DigiNotar tijdperk?

Wie kan mij goede voorbeelden en ontwikkelingen noemen van succesvol gebruik van digitale handtekening bij overheidsorganisaties in het pos…

Begonnen door Gert Bongers

4 8 Mrt 2012
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Metadata vernietigen, dat moet!

De vraag en het antwoord Een vraag die ik al verschillende keren voorbij heb horen komen is "Moeten metadata ook vernietigd worden?" Mijn…

Begonnen door Marco Klerks

6 7 Mrt 2012
Antwoord van Robin Lassche

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden