Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Beheerplan informatiehuishouding

Wie heeft een Beheerplan Informatiehuishouding en wil deze delen? Ik heb de modellen en handleidingen van Amsterdam en Rotterdam al gevonde…

Begonnen door Kris

5 31 Jul 2013
Antwoord van Marco Klerks

De oude Hybride discussie nog eens aanzwengelen.

In onze organisatie werken we nog veelal met analoge archiefdossiers. Post wordt gescand en digitaal doorgezet, maar als er dossier gevormd…

Begonnen door Terri Quinn

5 30 Jul 2013
Antwoord van Terri Quinn

"substitutie" door een andere bril

Met "substitutie" heb ik de afgelopen jaren wel wat ervaring opgedaan. Toch tref ik soms weer een andere zienswijze aan (andere bril). Ter…

Begonnen door Henk Sligman

5 29 Jul 2013
Antwoord van Marco Klerks

Van twee kasten met papier naar exclusief communiceren met behulp van een database

Hoe lang duurt het voordat dit verplicht is binnen de gehele bouw? En wat betekent dit voor ons?   http://www.cobouw.nl/nieuws/algemeen/201

Begonnen door Theo Kremer

4 19 Jul 2013
Antwoord van Theo Kremer

Afkeuring archiefbewaarplaats, einde archiefdienst ?

In Noord-Brabant is sprake van een uniek dekkend net van archiefdiensten met dito bewaarplaatsen. Aan die bewaarplaatsen mankeert natuurlij…

Begonnen door Yvonne Welings

8 19 Jul 2013
Antwoord van Joost Hekman

Handtekening: geschreven, elektronisch of gewoon niet?

Laatst vroeg Martin Paarlberg op de groep Vervanging:   hierbij een vraag over het gebruik van "Dit bericht is automatisch gegenereerd en d…

Begonnen door Marco Klerks

21 17 Jul 2013
Antwoord van Marjolein Zondag

best practice digitaliseren bouwvergunningen

zoveel gingen al voor, waar vind ik die dossiers op Breed over digitaliseren van bouwvergunningen?

Begonnen door André Plat

34 10 Jul 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Verplaatsing of veiligstelling van objecten met cultuurhistorische waarde

  Beste leden, Ik ben op zoek naar een (gemeentelijke) rampenplan waarin een paragraaf is opgenomen dat gaat over de procedures met betrekk…

Begonnen door Bruno Celak

7 8 Jul 2013
Antwoord van André Plat

Stel, er breekt zaterdag een grote brand uit...

Dit weekend las ik op NU.nl het nieuwsbericht:   ==================================== 'Rotterdam moest gissen naar chemiebrand' ROTTERDAM…

Begonnen door Marco Klerks

20 8 Jul 2013
Antwoord van André Plat

Spookburgers in gemeentelijke systemen en het nieuwe BRP

Nederland kent van oudsher een goede bevolkingsadministratie.  Dat is natuurlijk niet alle tijden een voordeel gebleken. Dat hebben velen t…

Begonnen door Yvonne Welings

5 30 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden